چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

«تویین پیکس»، شاهکار ۱۸ ساعته‌ دیوید لینچ

سریال تویین پیکس

سینماپرس: جدیدترین فصل سریال محبوب «تویین پیکس»(Twin Peaks) که توسط دیوید لینچ در ۱۸ قسمت ساخته شده است، در ژانویه ۲۰۱۸ در سه روزپشت سر هم اکران می شود.

به گزارش سینماپرس، آخرین ساخته دیوید لینچ نه سریال تلویزیونی است و نه فیلم سینمایی، چرا این اثر در ۱۸ ساعت آماده سازی شده است. این مجموعه ۱۸ ساعته در طول سه روز در موزه هنر مدرن شهر نیویورک روی پرده می‎رود. راجِندرا روی، متولی این موزه درباره تصمیم به اکران این مجموعه بر پرده نقره‌ای به والچر گفت:«جدیدترین فصل «تویین پیکس» اثر لینچ، به‌سادگی قابل دسته‌بندی نیست و اثری کاملا منحصربه‌فرد به شمار می‌رود.»

«تویین پیکس: بازگشت» در بخشی از برنامه این موزه برای نمایش بهترین فیلم‌های سال، اکران می‌شود. دیگر فیلم‌هایی که در این مجموعه روی پرده می‌روند، «پست»، «لوگن» و «لیدی برد» هستند. البته این اولین باری نیست که فصل سوم سریال «تویین پیکس» در سینما به نمایش درمی‌آید و همان طور که سینمادوستان می‌دانند اوایل امسال در جشنواره کن نخستین رونمایی از اثر لینچ به عمل آمد.

قسمت‌های اول تا چهارم در روز پنجم ژانویه، پنجم تا یازدهم در روز ششم و دوازدهم تا هجدهم در روز هفتم ژانویه نمایش داده می‌شوند. قسمت هشتم «تویین پیکس: بازگشت» به‌تازگی توسط نشریه‌ «ایندی‌وایر» به عنوان بهترین قسمت تلویزیونی سال ۲۰۱۷ انتخاب شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.