یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

«هایلایت» تنها فیلم بازغی در جشنواره فیلم فجر+عکس

پژمان بازغی در نشست خبری فیلم سینمایی«خانه دیگری»

سینماپرس: پژمان بازغی بازیگر سینما که سال گذشته با دو فیلم "اسرافیل" و "خانه دیگری" در جشنواره فیلم فجر حاضر شده بود امسال تنها یک فیلم "هایلایت" را در بخش سودای سیمرغ دارد.

به گزارش سینماپرس، پژمان بازغی بازیگر سینما که سال گذشته با دو فیلم "اسرافیل" و "خانه دیگری" در جشنواره فیلم فجر حاضر شده بود امسال تنها یک فیلم "هایلایت" را در بخش سودای سیمرغ دارد.

پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانواده ۵ نفره در تهران متولد شد. در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده است. پس از تولد ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی به شهر رشت می‌رود.

فیلم هایلایت

در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند. پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در سریال آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فیلمهایی همچون جوانی و بلوغ و سریال گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد. همسر او مستانه مهاجر از تدوین‌گران سینمای ایران است.

فیلم سینمایی "هایلایت" به کارگردانی "اصغر نعیمی" برای حضور در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است.  

این فیلم چهارمین تجربه اصغر نعیمی در مقام کارگردان است. وی پیش از این "بی وفا"، "سلام بر عشق" و "سایه های موازی را در کارنامه کارگردانی خود می بیند. نعیمی پیش از حضور در سینما به عنوان کارگردان ۶ بار به عنوان دستیار کارگردان فعالیت داشته است.

فیلم هایلایت

پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، مینا وحید، الهه حصاری، لیلی فرهاد پور، شیوا طاهری، یزدان فتوحی و جمشید هاشم پور از جمله بازیگرانی هستند که در هایلایت به ایفای نقش پرداخته اند.  

سایر عوامل این فیلم به شرح زیر است: مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح گریم: مسعودعربی، مدیر برنامه ریزی: مجید کرباسیان، برنامه ریز: شیدا یوسفی، دستیار اول: سعید غلامی، دستیار دوم: امیرمحمد عموری، منشی صحنه: سارا عبدالهی، عکاس: المیرا مقدم، فیلمبردار پشت صحنه: پیمان گرزم، دستیار اول: حجت رخ افروز، نورپرداز: حامد اوتادی، تراولینگ: پرنسس بت بجان، دستیاران نور: احمد قلیخانی، علیرضا ایزدی، صدابردار: محمد شاهوردی، دستیار صدا: محمد قاری زاده، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، دستیار اول صحنه: میلاد آجودانی، دستیار صحنه: آیدا زکایی

*میزان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.