دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲

اتمام مراحل فنی مستند «خیابان شاعر»

فیلم مستند «خیابان شاعر»

سینماپرس: با خاتمه یافتن مراحل آماده سازی فیلم مستند «خیابان شاعر» ساخته شهرام میراب‌اقدم، این مستند آماده نمایش گردید.

به گزارش سینماپرس، فیلم مستند «خیابان شاعر» به کارگردانی شهرام میراب‌اقدم که به بیان تاریخچه، بناها و معماری موجود در خیابان مولوی تهران می‌پردازد، آماده نمایش شد.

قدیمی‌ترین کلیساهای تهران که متعلق به دوران صفویه است، مدفن سیدابوالقاسم امام‌ جمعه تهران در عهد محمدشاه و اوایل ناصرالدین‌شاه قاجار معروف به «بقعه سر قبر آقا»، کلیسای «تادئوس و بارتوقیمئوس مقدس» از قدیمی‌ترین کلیساهای تهران، یکی از سقاخانه‌های قدیمی مولوی، زورخانه نیرو شادی، گرمابه مولوی و «سینما آرش»، بخش‌هایی از مکان های به تصویر کشیده شده از خیابان مولوی در این فیلم مستند است.

«خیابان شاعر» مستندی با موضوع شهری- تاریخی است که نام پیشین آن «خیابان مولوی» بود. این مستند در مدت زمان ۵۴ دقیقه آماده نمایش شده است.

عوامل تولید فیلم مستند «خیابان شاعر» عبارتند از نویسنده، کارگردان، تدوینگر و تهیه‌کننده: شهرام میراب‌اقدم، پژوهشگران: شهرام میراب‌اقدم و بهارک جنت‌مکان، فیلمبرداران: عباس عسگری و فرداد سرپاک، صدابردار: عماد غفوری، مدیر تولید و هماهنگی: محمد عبدی‌زاده، عکاس: شاهین عبدی‌زاده، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، با مشارکت موسسه سینماشهر.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.