سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

بررسی قدرت خرید خانواده ایرانی در «۳۶۰ درجه»

 برنامه تلویزیونی 360

سینماپرس: نهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» تمایل خانواده‌ها به خرید کالای ایرانی را ارزیابی می‌کند.

به گزارش سینماپرس، نهمین قسمت از برنامه تلویزیونی ۳۶۰ درجه سراغ قدرت خرید خانواده‌های ایرانی رفته است تا توانایی خرید کالاها و خدمات نوروزی را بررسی کند. چند سالی است که فرهنگی سازی برای خرید کالای ایرانی با جدیت انجام می‌شود، «۳۶۰ درجه» تمایل خانواده‌ها به خرید کالای ایرانی را ارزیابی می‌کند.

روزهای پایانی سال ۱۳۹۶ به سرعت می‌گذرد. فروشگاه‌های بهاره با تخفیف‌های بزرگ باز شده‌اند و به استقبال سال نو رفته‌اند. بازارها هم مثل همیشه در روزهای پایانی اسفند شلوغ و پر رفت و آمد هستند. این روزها تراکنش مالی کسبه هم بالاتر رفته است. سال نو با حس و حال جدیدش خیلی‌ها را سر حال آورده اما برای برخی دیگر فقط حسرت خرید نوروزی مانده است. قدرت خرید خانواده‌ ایرانی چه تفاوتی کرده است؟ در میان هیاهوی بازار، سهم تولیدکننده ایرانی هم فرقی کرده است؟

«۳۶۰ درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم جامعه در طول یک هفته تهیه و تولید می‌شود. به روز و به لحظه بودن موضوعات از ویژگی‌های اصلی این برنامه تلویزیونی است.

«۳۶۰ درجه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود. شنبه‌ها ساعت ۱۴:۳۰ نیز بازپخش این برنامه تلویزیونی روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.