سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

بی توجهی شهرداری به درخواست سازندگان لاتاری

فیلم سینمایی "لاتاری"

سینماپرس: هوشیار پارسیان، جانشین تهیه کننده فیلم سینمایی «لاتاری» گفت: «ما ۱۰ روز قبل از آغاز اکران «لاتاری» به شهرداری تهران و زیرمجموعه‌های این سازمان که در عرصه تبلیغ فعالیت می‌کنند، نامه‌هایی را ارسال کردیم. همچنین تماس‌هایی هم با آنها گرفتیم که متاسفانه هیچ کدام از تلفن‌های ما را جواب ندادند.»

به گزارش سینماپرس؛ پس از مدت ها بحث و گفت و گو در خصوص اینکه چه فیلم هایی در عید نوروز در سینما های کشور اکران می‌شوند، شورای صنفی اعلام کرد که لاتاری هم در میان اکران های نوروزی قرار دارد. این فیلم به تهیه کنندگی سید محمود رضوی و محمد حسین مهدویان از ۲۳ اسفند روی پرده سینماهای کشور رفت. نکته قابل تأمل در خصوص این فیلم، نبود تبلیغات در بیلبورد های کشور و پخش نشدن آنونس این فیلم در تلویزیون بود.

هوشیار پارسیان جانشین تهیه کننده فیلم سینمایی «لاتاری» و مدیر پخش سیمای مهر از آغاز پخش آنونس این فیلم در صداوسیما خبر داد. پارسیان با اشاره به شیوه ارائه تبلیغات فیلم های سینمایی به خبرنگار ما گفت: یک رسمی در اکران فیلم هایی سینمایی وجود دارد و آن هم این است که نهادهای مختلف فرهنگی، در حوزه تبلیغات از آثار سینمای ایران حمایت می‌کنند. سازمان فرهنگی هنری شهرداری از جمله این نهادهاست.

وی افزود: ما از ۱۰ روز قبل از آغاز اکران فیلم «لاتاری» به نجفی رئیس شهرداری تهران و زیرمجموعه‌های این سازمان که در عرصه تبلیغ فعالیت می‌کنند، نامه‌هایی را ارسال کردیم. همچنین تماس‌هایی هم با آنها گرفتیم که متاسفانه هیچ کدام از تلفن‌های ما را جواب ندادند. ما توقع داشتیم، با توجه به موضوع فیلم «لاتاری» که به یک همیت ملی و غیرت مردان ایرانی اشاره می‌کند، با حمایت‌های ارگان‌های مختلف رو برو شویم، اما این اتفاق رخ نداد.

مدیر پخش سیمای مهر در خصوص پخش آنونس فیلم «لاتاری» از صدا و سیما اظهار کرد: زمانی که آنونس را برای مسئولان صداوسیما ارسال کردیم، به دلیل محدودیت های این سازمان، اعلام شد که باید تغییراتی در آنونس ایجاد شود. پس از تغییراتی که در آنونس انجام شد، قرار است که از ۱ فروردین تبلیغات تلویزیونی فیلم «لاتاری» آغاز شود.

گفتنی است که فیلم سینمایی «لاتاری» پس از سپری شدن ۶ روز از آغاز اکرانش رتبه دوم را در فروش گیشه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.