سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

ساخت سریالی با موضوع جنایت‌های ریگی منتفی شد

عبدالمالک ریگی

سینماپرس: حجت الله سیفی کارگردان سینما و تلویزیون از دلایل منتفی شدن ساخت سریالی با موضوع جنایت‌های عبدالمالک ریگی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، حجت الله سیفی کارگردان سینما و تلویزیون در ارتباط با آخرین وضعیت ساخت سریالی درباره عملیات دستگیری عبدالمالک ریگی در گفتگو با یک خبرگزاری عنوان کرد: تحقیقات ابتدایی در ارتباط با شناخت هرچه بیشتر جنایات عبدالمالک ریگی را هشت سال قبل آغاز کردیم و قرار بود ساخت آن را برای تلویزیون انجام بدهیم. متاسفانه طی این هشت سال اتفاق خاصی رخ نداد به عبارت دیگر ساخت سریالی با موضوع جنایت‌های ریگی منتفی شده است.

وی درباره ساخت سریالی درباره خواجه نصیر الدین طوسی، بیان کرد: طرح تولید مجموعه نمایشی خواجه نصیر الدین طوسی را هم سالها قبل به مدیران تلویزیون تحویل داده­‌ام که برای آن هم نتیجه‌ای حاصل نشده است. همان زمان که طرح خواجه نصیرالدین طوسی را در اختیار تلویزیون گذاشتم به صراحت عنوان کردند که خودمان قرار است سریالی در ارتباط با این شخصیت بسازیم اما هنوز هم پس از گذشت این همه سال اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.

این کارگردان در ادامه اضافه کرد: فیلمنامه‌ای تاریخی را نوشته‌ام که داستان آن از دوران رضاخان آغاز می‌شود و تا زمان ارسال نامه‌ امام خمینی به گورباچف پیش می‌رود. سناریو آن کاملا نوشته شده و آماده ساخت است. احتمالا در آینده ساخت این سریال برای شبکه نمایش خانگی آغاز شود.

سیفی در ارتباط با سایر فعالیت های خود، تصریح کرد: در حال حاضر مشغول نوشتن فیلمنامه‌ای هستم که داستان آن در برهه زمانی انقلاب اسلامی است و قالب سیاسی اجتماعی در بستر تاریخ دارد. شاید برای تولید این سریال با تلویزیون همکاری کنم و شاید هم این اتفاق جنبه عملی پیدا نکند ولی اکنون مشغول نوشتن آن هستم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.