جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

مدیر باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر خبر داد:

نمایش‌های سینما فلسطین به سانس فوق العاده رسید

شادمهر راستین

سینماپرس: مدیر باشگاه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام کرد که به دلیل استقبال از برنامه نمایش فیلم ها در سینما فلسطین امکان ارایه سانس فوق العاده فراهم شد.

به گزارش سینماپرس، شادمهر راستین مدیر باشگاه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اشاره به روند پیشبرد اقدامات این بخش گفت: ثبت نام در باشگاه و رزرو بلیت ‌ها بر اساس برنامه پیش بینی شده پیش می رود.

وی با اشاره به استقبال هنرجویان و اعضای باشگاه از برنامه های جشنواره، خبر داد: ما در طول برگزاری جشنواره اعضای فعال را شناسایی می کنیم و در پایان جشنواره اعضای فعال کارت عضویت یک ساله باشگاه را دریافت می کنند و می توانند در نمایش های ویژه ای که بعدا مشخص می شود، با ارایه این کارت حضور داشته باشند.

وی در پاسخ به این که چه تعداد از اعضا می توانند کارت یک ساله عضویت را دریافت کنند، افزود: تمایل ما این است که همه اعضای این باشگاه از تمامی برنامه های جشنواره استفاده کنند و عضو ثابت باشند اما بر اساس سیاستگذاری دبیر جشنواره می توانیم مدل ارایه تسهیلات به اعضا را مشخص و این ظرفیت را تعیین کنیم.

راستین با اشاره به رشد کمی اعضای باشگاه جشنواره نسبت به دوره قبل ادامه داد: ثبت نام ها در دوره سی و ششم آنقدر زیاد بود که ناچار شدیم از ۲۵ فروردین روند عضوگیری را متوقف کنیم همچنین میزان بهره مندی اعضای باشگاه از بلیت های پردیس چارسو از ۳۰  به ۶۰ درصد نسبت به دوره گذشته افزایش یافت.

این نویسنده سینما با اشاره به شرایط ثبت نام در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر عنوان کرد: در این دوره تاکید بر ثبت نام از میان دانشجویان رشته ها و مراکز سینمایی بود بنابراین هم از نظر کمی و هم  به لحاظ کیفی نوعی غربال گری در عضوگیری صورت گرفت و درنهایت تعداد اعضای باشگاه از ۱۸ به ۲۰ هزار نفر افزایش یافت.

مدیر باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر در پایان از در نظر گرفتن سانس های نمایش فوق العاده به دلیل استقبال زیاد اعضای باشگاه خبر داده و اعلام کرد زمان بندی دقیق سانس های ویژه در سینما فلسطین قابل پیگیری است.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.