دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

«خوره» به عوامل ایجاد اعتراضات دی ماه ۹۶ پرداخته است+ تیزر

فیلم مستند «خوره»

سینماپرس: یک مستندساز درخصوص اثر جدیدش با عنوان «خوره» عنوان کرد: ورود جسورانه به پشت صحنه اتفاقات دی ماه ۹۶ و افشای واقعیت‌های ناگفته یا کمتر گفته شده با تکیه بر اسناد، ویژگی اصلی این فیلم است.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا امامقلی کارگردان فیلم مستند «خوره» که به تازگی درباره وقایع دی ماه ۹۶ ساخته شده است، در گفتگو با یک خبرگزاری عنوان کرد: فیلم مستند «خوره» که وقایع دی ماه ۹۶ و آنچه در شکل گیری موج خواسته‌های به حق مردم و علل انحراف آن پرداخته است آماده اکران شد، این فیلم در اکران‌های خصوصی با استقبال جوانان و دانشجویان مواجه شده است.

وی در ادامه افزود: این مستند در قالب اثری نیمه‌بلند تولید و آماده نمایش است و برخی تصاویر آن برای اولین بار منتشر می‌شود.

امامقلی همچنین اظهار داشت:‌ خوره اولین فیلم مستندی است که به طور خلاصه اما کامل به عوامل ایجاد اعتراضات دی ماه ۹۶ و حواشی آن پرداخته است. این فیلم توسط گروهی از مستندسازان جوان ساخته شده است. ورود جسورانه به پشت صحنه اتفاقات و افشای واقعیت‌های ناگفته یا کمتر گفته شده درباره این رویداد با تکیه بر اسناد و واقعیت‌ها، ویژگی اصلی این فیلم است.

کارگردان «آقای رییس جمهور» اظهار داشت: تولید مستند «خوره» دو ماه زمان برده و در آن تصاویر ویژه و دیده نشده از وقایع مرتبط با موضوع فیلم به کار رفته است.  این فیلم اوایل هفته بعد در دانشگاه شریف رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.