دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

۲ خبر از رادیو صبا

برنامه زنده «عصر صبا»

سینماپرس: برنامه زنده «عصر صبا» در روز جهانی کار و کارگر به موضوع کار می پردازد و برنامه طنز «جدی نگیرید، جدی بگیرید» مسایل مربوط به پیداکردن کار در جامعه را مطرح می کند.

به گزارش سینماپرس، جُنگ شاد «عصر صبا» روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت با آیتم ها و بخش هایی متنوع به موضوع کار در رادیو صبا می پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی عباس پیری، نویسندگی و گزارشگری نیما نعمتی‎زاده، با اجرای نازنین مهیمنی و امیر زنده دلان به صورت زنده و مستقیم روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

«عصر صبا» برنامه ای از گروه طنز و سرگرمی رادیو صباست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ به مدت ۸۰ دقیقه با هدف شادی آفرینی به معرفی مشاغل و مسایل مختلف اجتماعی در قالب بخش هایی شاد و طنز روی آنتن می رود.

نگرانی های جویندگان کار را جدی بگیریم

برنامه «جدی نگیرید، جدی بگیرید» با رویکرد طنز و بررسی مسایل مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت با موضوع کاریابی و مسائل مربوط به آن روی آنتن می رود.

افراد در بازار کار مدرن برای کار پیدا کردن و یافتن بهترین موقعیت‌های شغلی اغلب به ترکیبی از روش‌ها نیاز دارند. با توجه به تنوع روش‌های کاریابی، هر کدام نقاط ضعف و قوتی دارند بنابراین برای امتحان کردن انواع مختلف آن باید آگاهی خود را بالا ببرند و نگرانی هایشان را کنار بگذارند.

این برنامه به تهیه‎کنندگی نیکنام جبرائیلی پور و نویسندگی معصومه پاکروان و با اجرای امیرحسین مدرس روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۲ به مدت ۱۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.