دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

انتقاد از بی توجهی به رویدادهای دفاع مقدس در سینما/۲

شرف الدین: افراد خائن در کشور همه ارزش ها را به باد دادند/ برخی مسئولان اگر صدام زنده بود از او برای سوم خرداد عذرخواهی می کردند!

محمد رضا شرف الدین

سینماپرس: محمدرضا شرف الدین مدیرعامل سابق انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و تهیه کننده سینما در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر با انتقاد از بی توجهی مدیران فرهنگی و سینمایی نسبت به وقایع و رویدادهای دفاع مقدس در سینما گفت: افراد خائن در کشور همه ارزش ها را به باد دادند!؛ شما دنبال چه چیز می گردید؟ سوم خرداد؟ متأسفانه به واسطه اهمال کاری مسئولان الآن نه آدم های سوم خردادی باقی مانده اند و نه ارزش های آن دوران!

تهیه کننده فیلم سینمایی «پرنده باز کوچک» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: سال ها است که حضرت آقا مرتب از نفوذ صحبت می کنند؛ تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و به تازگی هم که مبحث مهم آتش به اختیار را مطرح کرده اند. این ها معنی اش چه چیزی است؟ ما باید بدانیم نفوذ چیست؟ ما باید بدانیم اگر یکی از مسئولان رده بالا نفوذی باشد چه باید کرد؟ اگر یک وقت معاونی نفوذی باشد او را می توان رصد کرد اما وقتی یک مقام مسئول ارشد کشور نفوذی باشد نمی توان کاری کرد.

وی سپس با انتقاد شدید از مسئولان دولت و مسأله مماشات آن ها با غربی ها اظهار داشت: ما امروزه با وقایع عجیبی در کشورمان روبرو هستیم. آمریکا از برجام خارج می شود و ما باز هم چشم به اروپایی ها داریم یعنی مسئولان نمی دانند که اروپایی ها شریک دزد و رفیق قافله هستند؟ اسفا که ارزش ها رفت، اسفا که سوم خرداد تمام شد آدم های سوم خرداد هم تمام شدند و همین مسئولان آن ها را تمام کردند رفت! افراد خائن در کشور همه ارزش ها را به باد دادند!

شرف الدین خطاب به مسئولان گفت: شما نباید با اروپا ادامه بدهید. دیگر چه چیزی را می خواهید بدهید دست غربی ها؟ بنده خودم از افراد سوم خرداد هستم و آنجا بودم من اول خرداد آنجا وارد شدم و رزمنده سوم خرداد و فتح خرمشهر بودم. ما نباید مسکن به مردم و هنرمندان بدهیم. نباید از نوستالژی ها حرف بزنیم. این حرف ها را ول کنید و یقه مسئولانی را بگیرید که مسبب فجایع در کشور هستند. من نمی دانم چرا همه سکوت کرده اند در قبال این مشکلات؟ حتی مجلس هم سکوت کرده است. من دلایل این اتفاقات را متوجه نمی شوم!

این هنرمند تأکید کرد: این سیاست لبخند جواب نداد. یک مشت آدم بی سواد امور را در دست گرفته اند و سیاست های ما در حال حاضر مانند دوران جنگ های صلیبی است! اروپایی های تا خرخره شان زیر فشار آمریکایی ها است و اجازه نفس کشیدن ندارند و همه چیزشان با آمریکا جوش خورده و ما هم فریب آن ها را می خوریم. ما نباید با اروپا ادامه دهیم. دیگر چه چیزی را می خواهند به ملت تحمیل کنند؟

شرف الدین در خاتمه این گفتگو متذکر شد: همه انرژی هسته ای را داغون کرده اند و حالا می خواهند موشک ها را هم از دست بدهیم. منتظر شرایط مناسب هستند تا هرچه می خواهند بکنند! علیرغم تأکیدات مقام معظم رهبری کدام تضمین را از این آمریکایی ها و اروپایی ها گرفتند؟ به جایش به آن ها تضمین هم دادند. الآن اگر صدام بود می رفتند و از او عذرخواهی می کردند تا آقای روحانی دلش خوش باشد و راحت بخوابد و موشک به خانه اش نخورد. افسوس که ما همچنین خائنانی روبرو هستیم و جلوی ادامه کار و فعالیت شان را نمی گیریم.

نظرات

  • ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۵
    0 0
    درآمد چنده عمو معلومه خیلی خوب تامینی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.