سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

ستاره «سکوت بره ها» از هالیوود متنفر است

 آنتونی هاپکینز

سینماپرس: «آنتونی هاپکینز» بازیگر فیلم های «سکوت بره ها» و «بازمانده روز»، فضای هالیوود را مخرب و سمی خواند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ایندیپندنت، آنتونی هاپکینز بازیگر فیلم های «سکوت بره ها» و «بازمانده روز» با وجود داشتن ستاره در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود به نظر می رسد از هالیوود متنفر است.

درحالی که اقتباس تلویزیونی نمایشنامه «شاه لیر» نوشته شکسپیر با بازی آنتونی هاپکینز در راه است، این بازیگر مطرح از هالیوود به عنوان مکانی «ریاکارانه»، «سمی» و «مخرب» یاد کرد.

هاپکینز ۸۰ ساله به رادیو تایمز چنین گفت: به هالیوود نگاه کنید! چقدر ریاکاری در آن وجود دارد. نگاه کنید آنها توسط افراد بله قربان گو احاطه شده اند. این فضا بسیار مخرب و  سمی است و من نمی خواهم در میان آنها باشم. آن جا خیلی ریاکارانه است و طاقت تحمل آن را ندارم. آنها هیچ چیز نمی دانند.

هاپکینز که یک بار جایزه اسکار نقش اول مرد را برای ایفای نقش دکتر هانیبال لکتر در فیلم «سکوت بره ها» به دست آورده است این حرف ها را در حالی زد که در بسیاری از فیلم های هالیوودی نقش آفرینی کرده است. از کارهای اخیر وی می توان به «ثور:راگنروک»، «تبدیل شوندگان:آخرین شوالیه» و «تصادم» اشاره کرد.

هاپکینز پیش تر نیز درباره هالیوود به تلگراف چنین گفته بود: شما می توانید با کت و شلوار صبحانه بخورید و این یعنی همه چیز تمام است. من در هالیوود یک وکیل داشتم که باید نامشخص باقی می ماند و تنها دوبار با او دیدار کردم. وقتی که «سکوت بره ها» منتشر شد و موفقیت بزرگی به دست آورد یک بعد از ظهر تماسی از این وکیل داشتم که گفت: سلام تونی (آنتونی)، کی می تونیم تو رو ببینیم، دلمون برات تنگ شده.

«شاه لیر» با بازی هاپکینز ۲۸ می از شبکه بی‌بی‌سی پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.