جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴

انتشار تصاویری از هیولاهای شگفت انگیز

فیلم سینمایی "هیولا‌های شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها ۲"

سینماپرس: در حالی که تا چندی دیگر فیلم سینمایی "هیولاهای شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها ۲" اکران خود را آغاز می کند، تصاویری از این اثر منتشر شده است.

به گزارش سینماپرس، در آستانه اکران فیلم سینمایی "هیولاهای شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها ۲" نخستین تصویر رسمی از صحنه ای از این اثر توسط کمپانی تولید کننده آن منتشر شد. این تصویر نشان از حضور بازیگرانی تازه در فیلم می دهد.

جسیکا ویلیامز، ادی ردمایر، جانی دپ، کلوم ترنر، جود لاو، ادی ردمایر، ازرا میلر و زووی کراویتز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی "هیولاهای شگفت انگیز ۲" به ایفای نقش پرداخته اند.

نخستین تصویر رسمی هیولاهای شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها ۲ منتشر شد

چندی پیش "جی کی رولینگ" فیلمنامه نویس مطرح سینمای جهان که به خاطر مجموعه فیلم های "هری پاتر" ثروت و موفقیت فراوانی را به دست آورده در شرف اکران دومین نسخه از فیلم "هیولاهای شگفت انگیز و زیستگاه آنها" از شروع نگارش قسمت سوم این فیلم سینمایی پرفروش خبر داده است.

در این فیلم که به همت کمپانی "برادران وانر" ساخته خواهد شد، کالوم ترنر در نقش برادر نقش اصلی این فیلم یعنی "ادی ردمایر" به ایفای نقش خواهد پرداخت.

نگارش فیلمنامه این اثر را مثل نسخه اول، "جی کی ولینگ" خالق هری پاتر بر عهده داشته و "دیوید یتس" کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

جدیدترین تصویر از فیلم آخر جانی دپ منتشر شد/هیولاهایی که شگفت انگیز هستند//////////////////چهارشنبه

در این فیلم علاوه بر ویلیامز بازیگران بزرگی همچون، جانی دپ، کلوم ترنر، جود لاو، ادی ردمایر، ازرا میلر و زووی کراویتز به ایفای نقش می پردازند.

سال ۱۹۲۶ میلادی، جانورشناس و جادوگر کنجکاو با چمدانی پر از موجودات عجیب و غریب وارد نیویورک می شود که به سرعت از چمدان او فرار می کنند. فیلم فانتزی «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» براساس کتاب جوان جو رولینگ، نویسنده بریتانیایی، اولین بخش از یک مجموعه پنج قسمتی است که داستان آن هفتاد سال پیش از ماجراهای هری پاتر روی می دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.