دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

گپ سینماپرس با یک بازیگر کودک؛

محمدی: بهترین فیلمی که تا امروز در آن بازی کرده ام «تپلی» است/ امیدوارم مثل سال گذشته بازی هایم را نادیده نگیرند و بتوانم از جشنواره جایزه بگیرم

سامیار محمدی

سینماپرس: همزمان با برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان سامیار محمدی یکی از کودکانی که طی سال های اخیر بسیار پرکار بوده و امسال با ۲ فیلم «پاستاریونی» و «تپلی» در جشنواره حضور دارد گفت: بهترین فیلمی که تا امروز در آن بازی کرده ام «تپلی» است و این فیلم و نقشم را بسیار دوست دارم و مطمئن هستم که همه بچه ها و حتی بزرگترها از دیدن این فیلم که فضای شادی دارند بسیار خوششان می آید.

بازیگر فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» در گفتگو با خبرنگار اعزامی سینماپرس به جشنواره فیلم کودک افزود: در فیلم سینمایی «تپلی» من نقش اول فیلم هستم و داستان فیلم در رابطه با سفر در زمان است؛ من شخصیتی دارم که به دلیل سفر در زمان از مشکلات آدم ها آگاه هستم و با هشدارهایم مشکلات آن ها را حل می کنم.  

وی ادامه داد: «تپلی» فضای بسیار جالب و هیجان انگیزی دارد و فیلمی مفرح و خنده دار است که قطعاً علاوه بر کودکان و نوجوانان خانواده ها هم از فیلم استقبال می کنند؛ من برای بازی ام در این فیلم مدیون حسن معجونی و میترا حجار هستم که پارتنرهای من بودند و اگر در جایی من احیاناً تپق می زدم یا درست متوجه نقشم نمی شدم مرا راهنمایی می کردند به خصوص آقای معجونی خیلی با من در حین فیلمبرداری تمرین می کرد.  

محمدی سپس در رابطه با فیلم دیگرش در جشنواره اظهار داشت: در «پاستاریونی» من چندان نقش بلندی ندارم اما نقشم را دوست داشتم. این فیلم برای من فضای سختی داشت چرا که مرتب سر صحنه دیالوگ هایم را کم و اضافه می کردند اما با این حال سخت ترین نقشی که تاکنون در سینما داشته ام بچه غول فیلم «قهرمانان کوچک» است.  

بازیگر فیلم سینمایی «آس و پاس» در پاسخ به این سوأل که سینما چقدر برایت اهمیت دارد و آیا در آینده می خواهی همین کار را ادامه بدهی یا خیر اظهار داشت: من دوست دارم بازیگری را به عنوان شغل انتخاب کنم و به همین دلیل در خانه مرتب تمرین می کنم؛ کتاب می خوانم تا روان تر بتوانم دیالوگ هایم را ادا کنم.  

محمدی سپس با بیان اینکه اگر در جشنواره امسال به من جایزه ندهند خیلی ناراحت می شوم تصریح کرد:  امیدوارم مثل سال گذشته بازی هایم را نادیده نگیرند و بتوانم از جشنواره جایزه بگیرم؛ من پارسال از اینکه سختی های نقشم را ندیدند و به من جایزه ندادند بسیار ناراحت شدم و یک روز کامل گریه کردم چرا که معتقد بودم جایزه حق من بود.  

این بازیگر کودک در خاتمه این گفتگو افزود:  من برای بازی در این نقش تمرین زیادی داشتم. همیشه کارگردانان از اینکه من می توانم از پس نقش هایم بربیایم بسیار راضی هستند. سر صحنه فیلم ها اغلب مادرم برایم دیالوگ ها را می خواند و من فورا آن ها را حفظ می کنم و از این بابت هیچ مشکلی برای بازی در فیلم ها ندارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.