دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

مدیر بخش چهل سال سینمای مقاومت خبر داد؛

همه اعضای خانه سینما میهمان جشنواره فیلم «مقاومت» هستند

کامران ملکی

سینماپرس: کامران ملکی مدیر بخش چهل سال سینمای مقاومت جشنواره فیلم «مقاومت» گفت: همه اعضای خانه سینما با ارایه کارت صنفی مهمان تمامی برنامه‌ها و جلسات نمایش فیلم خواهند بود.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی جشنواره، کامران ملکی مدیر بخش چهل سال سینمای مقاومت و کارگاه‌های انتقال تجربه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» گفت: با تصمیم محمد خزاعی دبیر این جشنواره، همه اعضای خانه سینما با ارایه کارت نظام سینمایی (صنفی) خود مهمان تمامی برنامه‌ها و جلسات نمایش فیلم خواهند بود که از تاریخ ۶ تا ۹ آذرماه در سینماهای فلسطین و عصر جدید برپا می‌شود.

وی در پایان با اشاره به تنوع و کثرت برنامه‌ها و بخش‌های این رویداد سینمایی عنوان کرد: با توجه به گستردگی بخش‌های جشنواره اعم از بخش‌های مسابقه و نمایش فیلم‌های سینمایی و مستند، همچنین بخش‌های گفتمانی از قبیل انتقال تجربه که با حضور علی نصیریان، احمدرضا درویش و مسعود ده نمکی برپا می‌شود و نیز کنفرانس‌ها، سخنرانی‌ها، نشست‌های پرسش و پاسخ، نقد و بررسی و... که صورت می گیرد به طور قطع، فضای قابل بهره برداری برای عزیزان صنوف فراهم شده است.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» با شعار «تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و سازمان‌های مختلف از  ۵ تا ۹ آذر ماه سال‌جاری به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.