یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

در محل نمایشگاه دست‌آوردهای چهل‌ساله انقلاب به روی صحنه می‌رود

اجرای «بازی نمایش» با موضوع تغذیه سالم در باغ موزه دفاع مقدس

اجرای «بازی نمایش» با موضوع تغذیه سالم در باغ موزه دفاع مقدس

سینماپرس: «بازی نمایش» عنوان نمایشی شاد و آهنگین است که ناصر آویژه روی پیک امید -تماشاخانه سیار-کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در محوطه باغ موزه دفاع مقدس تهران اجرا می‌کند.

به گزارش  سینماپرس، «بازی نمایش» به کارگردانی ناصر آویژه با محوریت تغذیه سالم و با شیوه‌ای کاملا مشارکتی، کودکان بازدید کننده از نمایشگاه ملی دست‌آوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب، با موضوع مهم بهداشت و سلامت آشنا می‌کند.

آویژه در این‌باره توضیح داد که فضای کاملا آهنگین و آموزشی و در عین حال تعاملی این نمایش، باعث شده است تا نمایش با حضور بازیگران جان بگیرد و بچه‌ها در زمان نزدیک به ۴۵ دقیقه با ذوق و اشتیاق در اجرای نمایش مشارکت کنند.

این کارگردان نمایش‌های کودک و نوجوان که در این نمایش علاوه بر نویسندگی و کارگردانی نقش‌آفرینی نیز می‌کند از قاسم ‌انصاری‌شاد و نیما آویژه به‌عنوان دیگر بازیگران و آرمان داودی به عنون دستیار و مسئول بخش موسیقی نمایش نام برد.

این نمایش یکی از برنامه‌های کانون در نمایشگاه دست‌آوردهای چهل‌ساله انقلاب و دفاع مقدس است که طی روزهای ۱۱ تا ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ بعدازظهرها در محل باغ موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه حقانی تهران روی صحنه می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.