دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

تجلیل از ۳ هنرمند تجسمی در ویژه برنامه «فصل رویش»

تجلیل از ۳ هنرمند تجسمی در ویژه برنامه «فصل رویش»

سینماپرس: فرهنگسرای خاوران به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از ۳ تن از هنرمندان هنرهای تجسمی در قالب ویژه برنامه «فصل رویش» تجلیل به عمل می آورد.

به گزارش سینماپرس، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ویژه ‌برنامه‌ ای با عنوان «فصل رویش» از ۴۰ چهره برتر در عرصه‌ های فرهنگی - هنری با اهدای نشان رویش تجلیل می شود. بخشی از اجرای این برنامه تجلیل از هنرمندان تاثیرگذار در عرصه هنرهای تجسمی کشور است که به میزبانی فرهنگسرای خاوران برگزار خواهد شد.

در این برنامه که با حضور شخصیت های فرهنگی و انقلابی برگزار می شود از چهره های سرشناس در حوزه هنرهای تجسمی همچون سید مسعود شجاعی طباطبایی، علی حیاتی، عباس گودرزی تجلیل خواهد شد.

این مراسم شامل بخش های مختلفی از جمله قرائت قران کریم، سخنرانی، پخش کلیپ آشنایی با سید مسعود شجاعی طباطبایی، پرده خوانی با موضوع انقلاب، پخش کلیپ آشنایی با علی حیاتی، پخش کلیپ آشنایی با عباس گودرزی، سخنرانی سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اهدای لوح و نشان «فصل رویش» به هنرمندان با اجرای مرتضی یراق بافان و با حضور خواننده جوان کشورمان میلاد هارونی، در تاریخ ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۱۵ در سالن شهید مطهری فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به آدرس میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد، فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.