چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵

مدیر روابط عمومی صداوسیما:

مردم از ما گله می‌کنند چرا این‌همه ناکارآمدی دولت را نشان نمی‌دهیم

محمدحسین رنجبران

سینماپرس: محمدحسین رنجبران، مدیر روابط عمومی صداوسیما با انتشار متنی، به سخنان امروز علی ربیعی، سخنگوی دولت واکنش نشان داد. او تاکید کرده همراهی سازمان صداوسیما با دولت‌های یازدهم و دوازدهم، کم‌نظیر بوده است و بسیاری از مردم می‌پرسند چرا این سازمان ناکارآمدی‌های دولت را بیان نمی‌کند.»

به گزارش سینماپرس، پس از حواشی پیش‌آمده برای سریال «گاندو» و ادعای سانسور یک قسمت از آن به درخواست دولت، و در واکنش به سخنان علی ربیعی، محمدحسین رنجبران، مدیر روابط عمومی صداوسیما، متنی را منتشر کرد.

علی ربیعی، سخنگوی دولت، امروز به این‌که دولت مانع پخش قسمت‌هایی از سریال «گاندو» شده است، واکنش نشان داد و گفت: «از صداوسیما خواهش‌ می‌کنیم هرچه که سفارش شده پخش کنند. قسمت‌هایی از فیلم را دیدم، هنرپیشه‌های خوبی هم کار می‌کنند. اصلاً از سوی دولت چیزی عنوان نشده که پخش نکنند. البته به‌مقدار کافی علیه دولت مواردی پخش شده که این در برابر آن چیزی نیست.»

در واکنش به این سخنان علی ربیعی، محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در صفحه مجازی خودش نوشت: «خط قرمز رسانه‌ملی همواره منافع ملی بوده و هست و نه مصلحت‌اندیشی گروهی، این ادبیات طلبکارانه هم جالب است و البته ما عادت کرده‌ایم به این تدبیرشان! که گویا صداوسیما همواره باید بدهکارشان باشد. در حالی که به اذعان بسیاری از کارشناسان بی‌طرف و حتی برخی همفکران دولت، همراهی سازمان صداوسیما با دولت‌های یازدهم و دوازدهم، اگر نگوییم بی‌نظیر بوده، ‌ کم‌نظیر است. فقط با همین ۱۶۲، روزانه تماس‌های متعددی داریم از مردم که چرا صداوسیما این همه ناکارآمدی دولت را بیان نمی‌کند؟

پیشنهاد می‌کنم در این ارتباط بی‌واسطه با مردم هر از چندگاهی خدمتگزاران عزیز دولت میهمان ما در ۱۶۲ باشند و مشکلات و درد دل‌های مردم را از زبان خود آن‌ها بشنوند. به نظرم وقت گذاشتن برای شنیدن حرف‌های مردم کم‌اهمیت‌تر از آشتی‌دادن افراد درون دولت نیست!»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.