دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۶

سرپرست گروه رستاک خبرداد:

اجرای کنسرت آلبوم تصویری "همه اقوام من"

سیامک سپهری

سیامک سپهری از اجرای صحنه ای گروه "رستاک" با عنوان "همه اقوام من" خبر داد.


سیامک سپهری، نوازنده تار و سرپرست گروه موسیقی "رستاک" در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری سینمای ایران در مورد اجرای کنسرت "همه اقوام من" گفت: در این اجرا گروه رستاک قرار است علاوه بر قطعاتی از موسیقی مازندران و ایل قشقایی، موسیقی آخرین آلبوم منتشر شده این گروه را که با همین عنوان است اجرا کند.

وی افزود: کنسرت گروه رستاک شامل قطعاتی چون بارون(لری)، رعنا(گیلکی)، گل گل(آذری)، لیلا(خراسانی)، سوزله (کردی)، بلال(بختیاری)، مروچان(بلوچی) است که در دوشب با دوسانس در روزهای 13 و 14 آبان در سالن همایش‌های برج میلاد تهران از ساعت 18 تا 21 اجرا می شود.

سپهری اذان داشت: این ترانه همگی از جمله موسیقی هایی هستند که در هر منطقه شهت دارند و ازجمله شناسنامه موسیقی آن نواحی محسوب می شوند.

سرپرست گروه موسیقی "رستاک" ادامه داد: اجرای صحنه ای آلبوم موسیقی "همه اقوام من" همچون دیگر آثار این گروه برپایه موسیقی نواحی ایران استوار است درحالیکه قالب های ملودیک در این اثر بسیار مشهود است و این اجرا همانطور که در آلبوم تصویری آن نیز است دارای نگاهی نو به موسیقی نواحی ایران است.

این نوازنده تار اضافه کرد: اعضایی که در این اجرا ما را همراهی می کنند عبارت از فرزاد مرادی(آواز، سه تار، دوتار، قپوز، سازهای کوبه ای و بم تار) و بهزاد مرادی(آواز، دف و سازهای کوبه ای) رضا عابدیان(کمانچه) پیران مهاجری(عود و دهلک)، اکبر اسماعیلی پور(تار)، محمد مظهری(کمانچه)، یاور احمدی فر(دف و سازهایی کوبه ای)، سارا نادری(دوتار، رباب، سه تار، تمبک و دسرکتن)، سحر ابراهیم(قانون)، کاوه سروریان(سرنا، لبک، دوزله، نی و بالابان)، نگار اعزازی(دف و سازهای کوبه ای)، نیما نیک طبع(دف و سازهای کوبه ای)، امید مصطفوی(تمک و سازهای کوبه ای)، هستند و در این اجرا مهدیه عبداللهی، سمیرا محسنی، علی دوستدار و عماد عامرکاشی به عنوان همخوان گروه "رستاک" را همراهی می کنند.

آلبوم موسیقی "همه اقوام من" توسط موسسه سینما 24 و پخش هنر اول در تیراژ 300 هزار نسخه در سراسر کشور مرداد 89 در بازار موسیقی عرضه شد.
 
پیش از این گروه موسیقی رستاک به سرپرستی سیامک سپهری آلبوم موسیقی "رنگواره های کهن" را به سفارش مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر کرده است.

یادآور می شود قیمت تعیین شده این اجرا 25، 30 هزار تومان (بالکن)، 35، 45 و 50 هزار تومان(همکف) است.

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.