یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸

به کارگردانی مرضیه ریاحی؛

پرتره «عمو قناد» به شبکه مستند می آید

مجید قناد در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: مستند پرتره «عمو قناد» از تولیدات شبکه مستند سیما، با محوریت زندگی مجری نوستالژیک کودکان دهه شصت، از تلویزیون پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، مستند پرتره «عمو قناد» از تولیدات شبکه مستند سیما، با محوریت زندگی مجری نوستالژیک کودکان دهه شصت، هفتاد و هشتاد یکشنبه ۱۳ مهر ساعت ۲۲ از تلویزیون پخش می شود.

این مستند مروری بر نزدیک به چهار دهه فعالیت حرفه ای عمو قناد است،   مجری محبوبی که  کودکان دهه شصت، هفتاد، هشتاد و حتی دهه نود با برنامه‌های به یادماندنی عمو قناد ازجمله: «از مدرسه تا مدرسه»، «بازی، شادی، تماشا»، «گل و گلدون»، «فیتیله جمعه تعطیله»، «جمعه به جمعه خونه به خونه» و ... خاطره دارند.   

ریاحی کارگردان مستند «عمو قناد» در این فیلم سراغ  مادر و فرزند مجید قناد، رضا فیاضی، شهرام لاسمی، ناصر آویژه، محمد بنایی و مهرداد یکتا رفته و در گفت و گو با آنها به ابعاد مختلف شخصیت شخصیت عمو قناد پرداخته است. بخش‌هایی از مستند هم به تصاویر آرشیوی برنامه‌های کودک اختصاص دارد و برای حفظ فضای نوستالژیک در کار فقط از موسیقی برنامه‌های مختلف عمو قناد استفاده شده است.

«عمو قناد» به تهیه کنندگی و کارگردانی مرضیه ریاحی امشب ساعت ۲۲ از شبکه مستند پخش می شود و بازپخش آن روز بعد ساعت  ۱۰ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.