یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

برای چهارمین دوره؛

معرفی داوران بخش موسیقی و تجسمی جشنواره ملی شمس و مولانا

جشنواره ملی شمس و مولانا

سینماپرس: اعضای هیات داوران بخش موسیقی و بخش هنرهای تجسمی چهارمین جشنواره ملی شمس و مولانا معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، همزمان با انتشار پوستر چهارمین جشنواره ملی شمس و مولانا، اعضای هیات داوران بخش موسیقی و بخش هنرهای تجسمی این رویداد فرهنگی هنری نیز معرفی شدند.

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، عبدالحسین مختاباد خواننده موسیقی ایرانی، ملیحه سعیدی نوازنده پیشکسوت قانون و پویا سرایی مدرس و نوازنده سنتور داوری بخش موسیقی جشنواره را به عهده دارند.

در بخش هنرهای تجسمی نیز رحیم نوه سی، احمد طالبی و محمد مالکی داوری بخش نقاشی و طراحی را انجام می دهند.

چهارمین جشنواره ملی شمس و مولانا با هدف پاسداشت مفاخر عرفانی و فرهنگی ایران شمس الدین محمد بن علی بن ملک داد تبریزی و مولانا جلاالدین محمد مولوی در شهرستان خوی که آرامگاه شمس تبریزی در آن قرار دارد برگزار می شود. این جشنواره امسال در ۲ بخش موسیقی سنتی و ایرانی و نقاشی و طراحی در ۲ بازه زمانی مرداد و آبان در دهه‌ ولایت و امامت و هفته وحدت برگزار خواهد شد.

جشنواره ملی شمس و مولانا همه ساله توسط تولیت شمس تبریزی و شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی با همکاری فرمانداری خوی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی برگزار می شود.

یادآوری می شود بخش حضوری این جشنواره به شرطی در خوی برگزار خواهد شد که ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه برگزاری آن را صادر کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.