دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

با روایتی از دیدارهای پنجشنبه‌ای فعالان حوزه‌ علم و فناوری؛

«غیر رسمی» دوباره به تلویزیون می‌آید

مستند «غیررسمی»

سینماپرس: سومین قسمت از مجموعه مستند «غیر رسمی» با روایتی از دیدارهای پنجشنبه‌ای فعالان حوزه‌ علم و فناوری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از شبکه های سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، روایتی از دیدارهای پنجشنبه‌ای فعالان حوزه‌ علم و فناوری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سومین قسمت از مجموعه مستند «غیر رسمی» روز دوشنبه ۲۴ خرداد، ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه سوم سیما، سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

همچنین این مستند سه‌شنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۷ از شبکه خبر، چهارشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۲۲ از شبکه افق و پنجشنبه ۲۷ خرداد ساعت ۱۷ از شبکه ۴ سیما بازپخش خواهد شد.

یکی از برنامه‌های مستمر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که از سال های گذشته برقرار بوده، برگزاری جلسات گوناگون با طیف‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری است. جلساتی که در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی برگزار شده و رهبر انقلاب پای صحبت ها و درددل‌های حاضران می‌نشینند که بخشی از این جلسات، از سال ۹۵ در قالب جلسات «پنجشنبه‌ای» برگزار شده است.

مؤسسه‌ پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای)، روایتی از این دیدارها را در مجموعه مستند «غیر رسمی» تولید کرده است.

قسمت اول این مجموعه به دیدار «راویان دفاع مقدس» و قسمت دوم به موضوع «مروری بر دیدارهای پنجشنبه‌ای رهبر انقلاب و حاشیه‌های این جلسات» پرداخته بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.