دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

شبکه چهار سیما؛

زندگی حرفه‌ای استاد «عبدالحمید نقره کار» در قاب «حکایت دل»

عبدالحمید نقره کار

سینماپرس: زندگی حرفه ای عبدالحمید نقره کار از قاب «حکایت دل» شبکه چهار سیما، دوشنبه یکم شهریور پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم مستند «استاد حکمت و هنر» که به زندگی عبدالحمید نقره کار استاد معماری و نظریه پرداز حکمت و هنر ایرانی و اسلامی اختصاص دارد، دوشنبه ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

عبدالحمید نقره‌کار متولد ۱۳۲۲ در تهران، پژوهشگر ایرانیِ معماری و شهرسازی و دانشیار دانشگاه علم و صنعت است. او در ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی به‌عنوان «نظریه‌پرداز برجسته» برگزیده شد.

نقره کار به مدت ۲۸ سال در دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشکده هنر اسلامی تبریز و دانشگاه الزهرا (س) به تدریس و پژوهش اشتغال داشت و اکنون نیز عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت است.

مجموعه مستند «حکایت دل» کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیماست که هر دوشنبه ساعت ۲۱ به یک استاد عالیقدر عرصه ادب و فرهنگ و هنر اختصاص دارد.

باز پخش برنامه سه شنبه ساعت ۱۴ و جمعه ۵ شهریور حوالی ۱۱:۳۰ روی آنتن می رود.

عوامل برنامه عبارتند از تهیه کننده: علیرضا حسینی، کارگردان: بیژن شکرریز، پژوهش و طراح سوال: محبوبه کلانتری، مشاور علمی: شهین اعوانی، مدیر تصویربرداری: بهروز سلیمانی، با تشکر از همکاری ایرج سعادتی و روزبه عباسی، مدیرتولید و عکاس: حمیدرضا سهرابی، صدابردار: احمدرضا طایی، موسیقی: پیروز ارجمند، تدوین و امورفنی و ساخت آنونس: بدرالدین سعادتی، ساخت تیتراژ و گرافیست: حمید حسینی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات فضای مجازی: سمیرا فراهانی، سینه موبیل و تدارکات: ابراهیم حاجیان.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.