شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

یکشنبه ۲۸ خردادماه؛

«اتاق ماساژ» در «انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس»

فیلم کوتاه «اتاق ماساژ»

سینماپرس: فیلم کوتاه «اتاق ماساژ» به کارگردانی صحرا اسد الهی یکشنبه ۲۸ خردادماه در پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح اکران و موردنقد و برسی قرار می‌گیرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «اتاق ماساژ» به کارگردانی صحرا اسد الهی یکشنبه ۲۸ خردادماه ساعت ۱۷:۳۰ در دوازدهمین جلسه یکشنبه های کوتاه، پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با حضور کارگردان اثر و حسن وارسته به‌عنوان کارشناس و منتقد سینما در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه اکران و موردنقد و برسی قرار می‌گیرد.

صحرا اسد الهی متولد ۲۷ مرداد ۱۳۷۰ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که تجربه کارگردانی چندین مستند و فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد. وی بازیگری در سینما را به‌صورت حرفه‌ای با بازی در فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی شروع کرده است. در کارنامه‌ی اسد الهی همکاری با فیلم‌سازانی چون عبدالرضا کاهانی و حمید نعمت‌الله نیز دیده می‌شود. او علاوه بر فعالیت در سینما و تئاتر در تلویزیون نیز با سریال‌هایی چون دلدار، از یادها رفته، در جست‌وجوی آرامش، شرایط خاص و ... توانسته حضوری فعال داشته باشد. این بازیگر که فارغ‌التحصیل مقطع فوق‌لیسانس از دانشگاه سوره است دو فیلم مستند داستانی بلند تولید کرده است که ۱۳ جایزه بین‌المللی و ۱۷ بار کاندید شدن را در کارنامه خود دارد. اسدالهی برای فیلم «تست دوربین» توانست جایزه‌ی بهترین کارگردانی را از فستیوال wind امریکا black moon غنا و ورشوی لهستان... دریافت کند.

فیلم کوتاه «اتاق ماساژ» داستان پسری جوان که در سالن ماساژ خودش مشغول کار است و از این‌ راه کسب درآمد می‌کند و تصمیم به مهاجرت دارد، در روزهای پایانی قبل از سفرش، اتفاقی در محل کارش او را به مسیر دیگری سوق می‌دهد...
در این فیلم کوتاه هادی احمدی، داریوش اشرفی، مریم نصیر به‌عنوان بازیگر، محمد قدس تهیه‌کننده، جعفر مطلبی پور تدوینگر، ریحانه اسماعیلیون طراح صحنه، حدیث طباطبایی طراح لباس، محمد اسماعیل‌زاده دستیار اول کارگردان، دنیا سهرابی منشی صحنه، الهام پهلوانی برنامه‌ریز، سید محمد رضوی مدیر تولید، احسان افشاریان صداگذار، برنا بهارلو موسیقی مهدی ایل‌بیگی تصویربردار، کامران کیان ارثی به‌عنوان صدابردار، نگین نصرتی عکاس و امیرحسین رباطی مدیر تدارکات صحرا اسد الهی را یاری کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.