یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

به کارگردانی علی عبادی؛

اعلام اسامی کامل بازیگران «کاتب اعظم»

تله‌تئاتر «کاتب اعظم»

سینماپرس: با ادامه تصویربرداری مجموعه تله‌تئاتر «کاتب اعظم» از محصولات مرکز سریال سوره، اسامی کامل بازیگران این اثر اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، همزمان با ادامه تصویربرداری مجموعه تله‌تئاتر ۷ قسمتی «کاتب اعظم» به تهیه‌کنندگی مرکز سریال سوره، بازیگران جدید این پروژه معرفی شدند و نخستین تصاویر این اثر منتشر شد.

نازنین فراهانی، فاطمه گودرزی، امین میری، امیرحسین هاشمی، خسرو شهراز، امیر شهرابی، محسن علیخانی، محمدمحسن شفیعی، آرش رحیمی، امیر تک‌فلاح، محمدرضا تاجیک و وحیدرضا قناعتیان بازیگران جدید «کاتب اعظم» را تشکیل می‌دهند. پیش از این سیامک صفری، امین زندگانی، حدیث میرامینی و نادر فلاح برای بازی در این مجموعه معرفی شده بودند.

مجموعه تله‌تئاتر «کاتب اعظم» اقتباسی از کتاب «اعترافات کاتب کشته شده» به قلم ساسان ناطق از انتشارات سوره مهر است، که نویسندگی آن را مهدی غفوری برعهده دارد.

«کاتب اعظم» داستانی عاشورایی دارد و اتفاقات شب تا عصر عاشورا را روایت می‌کند.

تله‌تئاتر از گونه‌های قدیمی و ماندگار عرصه تصویر محسوب می‌شود که برای سال‌های طولانی مخاطبان سیما با آثار جدی و ارزشمندی در این حوزه مواجه بودند. «کاتب اعظم» اکنون پس از سال‌ها به عنوان یک مجموعه تله‌تئاتر تاریخی تولید می‌شود.

کارگردانی هنری مجموعه تله‌تئاتر «کاتب اعظم» را مهدی غفوری و کارگردانی تلویزیونی آن را علی عبادی برعهده دارند.

عکس‌های صحنه مجموعه «کاتب اعظم» از مهدی نبی‌زاده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.