دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

داریوش فرهنگ:

خوشبختانه مراحل درمان و دوران نقاهت را به خوبی پشت سر گذاشتم/کاملا آماده بازگشت به بازیگری هستم

داریوش فرهنگ در سریال «گاندو»

سینماپرس: داریوش فرهنگ بازیگر سینما گفت: خوشبختانه مراحل درمان و دوران نقاهت را به خوبی پشت سر گذاشتم، به دلیل ضعف جسمانی ناشی از بیماری مدتی در خانه ماندم تا بتوانم بار دیگر با انرژی و قدرت قبلی به کارهایم برسم.

به گزارش سینماپرس، داریوش فرهنگ در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود پس از ابتلا به بیماری کرونا گفت: خوشبختانه مراحل درمان و دوران نقاهت را به خوبی پشت سر گذاشتم، به دلیل ضعف جسمانی ناشی از بیماری مدتی در خانه ماندم تا بتوانم بار دیگر با انرژی و قدرت قبلی به کارهایم برسم.

وی در همین رابطه ادامه داد: طی این مدت دوستان به من لطف داشتند، همچنین مردم درباره وضعیت جسمانی من جویا شدند، این برایم بسیار خوشحال کننده است که هنوز محبت مردم را با خودم دارم، خدا را شکر می‌کنم که بیماری‌ام سخت نبود و توانستم به سرعت به سلامت باز گردم.

فرهنگ: به زودی با یک سریال تلویزیونی باز خواهم گشت

فرهنگ درباره بازگشت به بازیگری بعد از دوران نقاهت اضافه کرد: در حال حاضر چندین پیشنهاد سریالی خوب دارم که در حال بررسی آنها هستم تا بتوانم بهترینشان را انتخاب کنم. فعلا به دلیل اینکه قراردادها قطعی نشده نمی توانم چیزی بگویم اما در همین حد که کاملا آماده بازگشت به بازیگری هستم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.