سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

لزوم برخورد قاطع با سلبریتی های فتنه گر/۴

معصومی: هنرمند واقعی کسی است که جامعه را دعوت به آرامش کند نه آشوب طلبی و هرج و مرج/ کسانی که مردم را به سمت ناآرامی سوق می دهند صلاح کشور را نمی خواهند

پروانه معصومی

سینماپرس: پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در پی ناآرامی های اخیر و اظهارنظرهای جنجالی برخی شبه هنرمندان که مردم را دعوت به آشوب و اغتشاش می کردند درباره لزوم برخورد قاطع نهادهای فرهنگی و قضایی با سلبریتی های فتنه گر گفت: هنرمند واقعی کسی است که جامعه را دعوت به آرامش کند نه آشوب طلبی و هرج و مرج؛ هنرمند باید آرامش بخش باشد ما ایرانی ها انسان هایی با فرهنگ و با تمدن هستیم و نباید با رفتارهای آنارشیستی تصویری زننده از خودمان و کشورمان به جهانیان مخابره کنیم.

بازیگر فیلم های سینمایی «معکوس» و «ناصرالدین شاه آکتور سینما» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: بنده جز اظهارنظرهای آقای مهران مدیری خوشبختانه نظرات سایر هنرمندان را ندیدم و نخواندم اما بر اساس شنیده هایم عرض می کنم که این قبیل اظهارنظرهایی که مردم را به آشوب طلبی سوق می دهد قطعاً طراحی شده و برنامه ریزی شده از سوی مردم ما نیست و عده ای اغتشاش گر و فرصت طلب خود را قاطی مطالبات مردمی کرده و شروع به هرج و مرج می کنند تا به نفع خود از آن بهره ببرند.

وی ادامه داد: بلاشک کسانی که مردم را به سمت ناآرامی سوق می دهند صلاح کشور را نمی خواهند؛ مردم ما اگر خواسته و مطالبه ای دارند حق دارند که در فضای آرام اعتراض کرده و مطالبه خود را از مسئولان کشور داشته باشند اما هرگز این مطالبات نباید باعث شود تا فرصت طلبان و کسانی که عرقی به این آب و خاک ندارند وارد میدان شده و از آب گل آلود به نفع خود ماهی بگیرند.

این سینماگر پیشکسوت خاطرنشان کرد: بنده شخصاً از زمان فوت آن خانم بغض گلویم را رها نکرده و همواره به یادش هستم و قطعاً اگر مسئولان می گفتند وی چگونه فوت شده مردم مطالبه گری نداشتند و اغتشاش گران هم نمی توانستند از این فرصت سوءاستفاده کنند.

معصومی تأکید کرد: من با این قبیل رفتارهایی که در جامعه شاهدیم به شدت مخالفم؛ چرا باید شیشه مغازه کاسبان را بشکنند و خرابکاری کنند؟ چرا باید به بانک ها و اموال عمومی خسارت وارد کنند؟ این ها در شأن مردم ما نیست و قطعاً هیچ یک از هنرمندان نباید به خود اجازه دهند مردم را به سمت این شلوغ بازی ها، خرابکاری ها و آنارشی گری ها سوق دهند.

بازیگر فیلم های سینمایی «مسافر ری» و «گل های داودی» در پایان این گفتگو افزود: ما می توانیم مطالبه گر و پرسش کننده باشیم اما به روش و منش درست و انسانی! مثلاً بنده به عنوان یک هنرمند پیشکسوت الآن این مطالبه را از مسئولان مخابرات استان گیلان دارم که تکلیف تلفن منزلم را که با هزینه شخصی آن را کابل کشی و خریداری کرده ام روشن کنند که مدت طولانی است قطع شده! این می شود مطالبه! اما من نباید به خود اجازه دهم این مطالبه را با دعوت از مردم به اغتشاش گری در فضای مجازی مطرح کنم و اگر این کار را بکنم مسئولان موظفند با من برخورد قاطع و قهری داشته باشند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.