یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

لزوم برخورد قاطع با سلبریتی های فتنه گر/۶

سلطانی: بنده همواره پشت شناسنامه، پرچم، فرهنگ و هویت ملی ام می مانم و مدافع آن هستم/ نمی دانم چرا برخی همکاران ما رفتارهایی کردند که شایسته نبود!

جهانبخش سلطانی

سینماپرس: جهانبخش سلطانی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: بنده همواره و با افتخار پشت شناسنامه، پرچم، فرهنگ و هویت ملی ام مانده و می مانم و مدافع آن هستم؛ من به این ملیت و هویت و ادبیات و فرهنگ مفتخر بوده و هستم و هرگز به آن پشت نخواهم کرد و امیدوارم که هیچ فردی با آشوب طلبان همراهی نداشته باشد.

بازیگر فیلم های سینمایی «عملیات کرکوک» و «آخرین مرحله» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: در مورد افراد مشهوری که این روزها با اغتشاش گران همراه شده اند و به نوعی آب در آسیاب دشمنان ریختند فقط می توانم این یک بیت شعر از مولانا را بگویم؛ هر کسی کو دور ماند از اصل خویش. باز جوید روزگار وصل خویش...

وی در پاسخ به این پرسش که به عقیده شما چرا برخی سلبریتی ها مردم را به همراهی با دشمنان، آشوب طلبی و اغتشاش بیشتر در کف خیابان ها دعوت می کردند و تکلیف آینده کاری این افراد در عرصه فرهنگ و هنر کشور چگونه باید رقم بخورد اظهار داشت: واقعاً نمی دانم چرا برخی همکاران ما رفتارهایی کردند که شایسته نبود!؛ این پرسشی است که خود آن افراد باید پاسخگوی آن باشند چرا که من از درونیات و ذهنیت آن ها مطلع نیستم و نمی دانم با چه اندیشه و بینشی مبادرت به این کار کردند.

این سینماگر در خاتمه این گفتگو افزود: ما زندگی خودمان را داریم و راه خودمان را می رویم و آن ها هم زندگی خودشان را دارند و راه خودشان را می روند و این مسئولان فرهنگی و قضایی کشور هستند که باید در خصوص آینده کاری این افراد تصمیم بگیرند و از آن ها پرسش کنند چرا و با چه نیتی این اقدامات را انجام دادند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.