یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

ابوالقاسم طالبی:

آنها که زیر دشداشه آقای بن‌سلمان نشسته‌اند و دلار می‌گیرند بدانند که هرگز به این وطن خدشه‌ای وارد نخواهد شد

ابوالقاسم طالبی

سینماپرس: ابوالقاسم طالبی گفت: آنها که زیر دشداشه آقای بن سلمان نشسته‌اند و دلار می‌گیرند بدانند که با دلارهای این قارون، هرگز به این وطن خدشه‌ای وارد نخواهد شد. ملت ایران پشت سر هم ایستاده‌اند و محکم پیش خواهیم رفت.

به گزارش سینماپرس، شب گذشته برنامه جهان آرا با موضوع «آسیب شناسی وضعیت رسانه‌های کشور» و با حضور ابوالقاسم طالبی، کارگردان سینما و تلویزیون از شبکه افق سیما پخش شد.

در این برنامه ابوالقاسم طالبی ضمن اشاره حمله دشمن به نقاط قوت کشور در جریان حوادث اخیر گفت: در وقایع اخیر، به نقاط قوت کشورمان حمله کردند، مثل حجاب زنان. اینها دارند به آن بانوی پزشک با حجاب و ورزشکار با حجاب ایرانی توهین می‌کنند، زیرا زنان ما بدون اینکه زیبایی‌های جسمی خود را نشان دهند موفق شده‌اند و این چالش بزرگی برای دنیای غرب است.

کارگردان فیلم «قلاده‌های طلا» ادامه داد: ما یک ملتیم به نام ملت ایران که روی پای خودمان ایستاده‌ایم و پیش خواهیم رفت. آنها که زیر دشداشه آقای بن سلمان نشسته‌اند و دلار می‌گیرند بدانند که با دلارهای این قارون، هرگز به این وطن خدشه‌ای وارد نخواهد شد. ملت ایران پشت سر هم ایستاده‌اند و محکم پیش خواهیم رفت و ان‌شاالله ۴ سال آینده در انتخابات نیز هر کس را بخواهیم انتخاب می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.