یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱

واکنش دیرهنگام «یک سلبریتی» به رفتارهای ضدملی شبکه‌های تلویزیونی معاند نظام جمهوری اسلامی؛

آقاخانی: شما از ریخته شدن خون جوانان ما ارتزاق می‌کنید!

سعید آقاخانی

سینماپرس: رفتارهای ضدملی شبکه تلویزیونی اینترنشنال و بازی این رسانه در زمین سیاست‌های ضدایرانی برخی دولت‌های منطقه، اعتراض سعید آقاخانی، بازیگر سینما و تلویزیون را به‌دنبال داشت.

به گزارش سینماپرس، کارگردان سریال «نون. خ»، با بیان این واقعیت که پس از فروکش کردن ناآرامی‌ها، همچنان این شبکه در حال تحریک ملت ایران است، خطاب به گردانندگان آن پرسید: «شما واقعاً به فکر آزادی مردم ایرانید؟ شما واقعاً رهایی مردم ایران برایتان اهمیت داره؟ اگر اینطور است، چرا به مسائل دیگری که تمامیت ارضی ما را هدف گرفته کاری ندارید؟ چرا از الهام علی‌اف رئیس‌جمهور آذربایجان که برای ما رجز می‌خواند، کاری ندارید؟ چرا از دلیل سفرش به آلبانی حرف نمی‌زنید؟ چرا از نگاه کثیف‌اش به آذربایجان ایران چیزی نمی‌گویید؟ چرا از حمایت‌های بن‌سلمان و به خطر انداختن مرزهای ایران حرفی نمی‌زنید؟»

آقاخانی پس از طرح این سؤالات، با بیان اینکه دلیل این اقدامات این شبکه روشن است، تأکید کرد: «شما از ریخته شدن خون جوانان ما ارتزاق می‌کنید.»

انتقاد این بازیگر از اقدامات این شبکه در حالی است که این رسانه نه تنها پیشتر نیز به پرسش‌هایی از این دست دلسوزان ایران پاسخ نداده بود، بلکه با دعوت از چهره‌های تجزیه‌طلب در برنامه‌های خود عملاً نشان داد که در خط سیاسی و رسانه‌ای تعیین شده از سوی رژیم صهیونیستی و سعودی فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.