شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

برگزاری «جشنواره فیلم ۱۰۰» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی را به وجد آورد؛

قمی: سالن‌های مملو از جمعیت دیگر بار ثابت کرد که هنر تحریم شدنی نیست!

سیزدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰

سینماپرس: حجت‌الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در پیامی به بهانه برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم «۱۰۰» به برگزارکنندگان این رویداد خداقوت گفت.

به گزارش سینماپرس، حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به بهانه برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم «۱۰۰» پیامی داد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهمین جشنواره فیلم صد علاوه بر افزایش قابل توجه کیفیت در اجرا و برگزاری و مشارکت قابل توجه آثار بخش بین‌الملل، میزبان خیل جوانان مشتاق هنرمند از سراسر سرزمین عزیزمان بود؛ جوانانی که هم از حیث کمیّت حدنصاب تازه‌ای در تمام ادوار این جشنواره رقم زدند و هم از حیث کیفیت آثار، خلّاق هستند و پویا و پرانگیزه. جوانانی که نویدبخش هوای تازه‌ای در سینمای ایران هستند که دیگر محدود به گعده‌های محدود در پایتخت نیست و قدم را از تهران فرا نهاده و به تمام استان‌های این دیار پهناور و عزیز تعلق دارد.

نباید فراموش کنیم در واپسین روزهای سالی که برخی بر طبل تفرقه و تحریم هنر می‌کوبیدند، حضور گسترده علاقه‌مندان و اهالی تازه‌نفس سینما در جشنواره فیلم «۱۰۰» و سالن‌های مملو از جمعیت دیگر بار ثابت کرد که هنر تحریم شدنی نیست و این جنس رفتارهای سلبی جایی در فرهنگ مترقی ایرانیان ندارد.

اینجانب به خواهران و برادرانم در دبیرخانه جشنواره و هیئت محترم داوران، سازمان سینمایی سوره و حوزه هنری انقلاب اسلامی بابت برگزاری باکیفیت و مطلوب این جشنواره خداقوت می‌گویم و برای تک تک هنرمندانِ حاضر در جشنواره آینده‌ای روشن به نور پروردگار مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.