دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

شبکه تماشا؛

«گذر از رنج‌ها» و «حس سوم» به همراه «روزهای بد به‌در» و «پرده‌نشین» به تلویزیون می‌آیند

سریال «روزهای بد به‌در»

سینماپرس: شبکه تماشا در خرداد ماه کنداکتورش را با پخش مجموعه‌های تلویزیونی «گذر از رنج‌ها»، «حس سوم»، «روزهای بد به‌در» و «پرده‌نشین» تغییر داد.

به گزارش سینماپرس، مجموعه تلویزیونی «گذر از رنج ها» از ۱۰ خرداد ماه هر روز ساعت ۱۸ از شبکه تماشا پخش و ساعت های ۱۲ و ۶ بازپخش می‌شود.

«گذر از رنج‌ها» به تهیه کنندگی علی لدنی اولین بار در ۳۶ قسمت پاییز ۹۱ از شبکه یک سیما پخش شد.

بیژن امکانیان، بابک حمیدیان، پژمان بازغی، زنده یاد ماه چهره خلیلی، پیام دهکردی، جعفر دهقان، مهران رجبی، داود فتحعلی‌بیگی، شیوا طاهری، هستی مهدوی فر، مجید پتکی، نگین معتضدی، ترلان پروانه و ... در این سریال بازی کرده‌اند.

پخش سریال کمدی «روزهای بد به‌در» سعید آقاخانی از فردا

سریال پلیسی «حس سوم» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی از ۱۰ خرداد ماه هر شب ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش شود. بازپخش این مجموعه ساعت های ۲، ۸ و ۱۴ خواهد بود.

حبیب دهقان نسب، مهدی فخیم زاده، نسرین مقانلو، لیلا برخورداری، سیروس ابراهیم‌زاده، انوشیروان فاطمی، شمسی فضل‌الهی، محسن قاضی مرادی، پرویز بزرگی، بهروز قادری و … در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

داستان این مجموعه تلویزیونی درباره شخصی به نام ایرج است که به وصول چک‌های برگشتی مشغول است. وی در حین انجام یکی از کارهایش به همراه همسرش سیما در حادثه‌ ای آسیب می بیند. بروز این حادثه باعث دگرگونی در زندگی ایرج و سیما می‌شود. این اتفاقات همچنین باعث می‌شود که آنها با تبهکاران و قاچاقچیان مواد مخدر روبه رو شده و پای پلیس و ماموران مبارزه با موادمخدر به ماجرا کشیده شود و … .

پخش سریال کمدی «روزهای بد به‌در» سعید آقاخانی از فردا

مجموعه تلویزیونی طنز «روزهای بد به‌در» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی از فردا دوشنبه، هشتم خرداد ماه هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن تماشا می رود.

در خلاصه این داستان آمده است: اردشیر، سرایدار یک مدرسه است که همراه خانواده‌اش برنامه‌ریزی کرده تا مراسم عروسی پسرش را شب عید در مدرسه برگزار کند، اما ناگهان حکم بازنشستگی او می‌آید و خانواده باید مدرسه را تخلیه کنند. همین مسئله باعث می‌شود تا برنامه‌ریزی خانواده به هم بریزد، اما همه آن‌ها دست به دست هم می‌دهند تا مشکلات را پشت سر بگذارند و مراسم را برگزار کنند...

مهران رجبی، مهران غفوریان، مریم امیرجلالی، بیژن بنفشه‌خواه، هومن برق نورد و... از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

«روزهای بد به‌در» هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن می رود و ساعت های ۴، ۱۰ و ۱۶ روز بعد بازپخش می‌شود.

پخش سریال کمدی «روزهای بد به‌در» سعید آقاخانی از فردا

همچنین مجموعه تلویزیونی «پرده‌نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش و در ساعت های ۵، ۱۱ و ۱۷ تکرار آن پخش می شود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است که هدی پس از سال‌ها برای دریافت ارثیه پدری می‌آید اما برایش اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد.

در این سریال به سبک زندگی ایرانی- اسلامی توجه می‌شود.

فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، ویشکا آسایش، هومن برق نورد، سعید نیک پور، مهران رجبی، حامد کمیلی، مائده طهماسبی، ژیلا سهرابی، سارا بهرامی، شیوا ابراهیمی، محسن کیایی، سپیده اعلایی، علی مردانه، زویا امامی و… ازجمله بازیگران این مجموعه هستند.

پخش سریال کمدی «روزهای بد به‌در» سعید آقاخانی از فردا

به گزارش ایسنا، باکس ۱۲ بامداد شبکه تماشا با تغییراتی همراه خواهد شد و بعد از اتمام مجموعه تلویزیونی «شب عید»، بازپخش‌ سریال ساعت ۱۸ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.