دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

به دبیری «رضا مهدوی»؛

برگزاری «سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر» از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه سال جاری تعیین شد

نخستین روز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

سینماپرس: همزمان با برگزاری تازه ترین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر تاریخ برگزاری سی و نهمین دوره این رویداد ملی مشخص شد.

به گزارش سینماپرس، ششمین و آخرین جلسه شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر با حضور محمد اله یاری مدیر کل دفتر موسیقی و رئیس جشنواره، رضا مهدوی دبیر جشنواره، کامبیز روشن روان یکی از مشاوران دبیر جشنواره، شاهین فرهت، سیدمحمد میرزمانی، هادی آرزم و محمدعلی مرآتی اعضای شورا و امیر عباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی ایران) برگزار شد.

در این جلسه ضمن تعیین چارچوب‌های اصلی و خط مشی جشنواره، فراخوان بخش رقابتی و غیررقابتی نهایی و بخش‌های مختلف جشنواره و همچنین زمان برگزاری این رویداد از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه سال جاری جهت اجرایی شدن مورد تأیید و تصویب قرار گرفت.

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه سال‌جاری در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار و جایزه ترانه، ‌ جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهند بود.

نظرات

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.