جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱

در راستای «سیاست دست‌آوردتراشی»؛

افتخار «صندوق اعتباری هنر» به جواب دادن ۶۳ هزار تماس تلفنی!

صندوق اعتباری هنر

سینماپرس: معاون اعضاء صندوق اعتباری هنر با اشاره به کاهش مدت زمان انتظار و سرعت پاسخگویی در مرکز تماس و پشتیبانی صندوق هنر، گفت: در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۶۳ هزار تماس اصحاب فرهنگ و هنر پاسخ داده شده است.

به گزارش سینماپرس، مسلم کریمی با اشاره به عملکرد صندوق اعتباری در حوزه پاسخگویی به اعضاء اظهارداشت: مرکز تماس و پشتیبانی صندوق هنر با هدف تسهیل و تسریع در پاسخگویی به سوالات فعالان حوزه فرهنگ و هنر راه اندازی شد و طی سه سال گذشته توانسته است پاسخگوی تلفنی سوالات اعضا باشد. براین اساس، همکاران ما در این مرکز طی سال گذشته به بیش از ۶۳ هزار تماس اصحاب فرهنگ و هنر در زمینه انواع خدمات پاسخ داده اند.

کریمی در ادامه افزود: طی این مدت، بیشترین تماس مربوط به شهریور ۱۴۰۲ با ثبت ۷ هزار و ۹۰۰ تماس است که مصادف با ایام ثبت نام بیمه درمان تکمیلی اعضای صندوق اعتباری هنر است.

وی تصریح کرد: بیشترین تماس تلفنی با مرکز تماس صندوق اعتباری هنر را هنرمندان رشته های موسیقی، تجسمی و نویسندگان داشتند.

معاون اعضا صندوق هنر با اشاره به گسترش خدمات صندوق اعتباری هنر و ضرورت اطلاع رسانی و راهنمایی دقیق در این خصوص گفت: مهمترین دلایل تماس اصحاب فرهنگ و هنر با این مرکز به ترتیب به سوالات حوزه‌های «عضویت»، «تسهیلات» و «بیمه تأمین اجتماعی» اختصاص داشته است. تلاش ما بر این است که مرکز تماس و پشتیبانی صندوق با بهره گیری از همکاران مجرب و ارائه آموزش های مستمر همواره پل ارتباطی فعالان حوزه فرهنگ و هنر با صندوق اعتباری هنر باشد.

معاون صندوق اعتباری هنر در پایان گفت: شماره تلفن ۴۲۷۱۳۰۰۰ از ساعت ۸ تا ۱۶ پاسخگوی سوالات اصحاب فرهنگ و هنر در زمینه خدمات صندوق اعتباری هنر است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.