شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴

آمار هفتگی فروش و تماشاگران تئاترهای دولتی منتشر شد؛

«گالیله» با ۳۱ اجرا در تالار اصلی «تئاتر شهر» به مرز ۳ میلیارد رسید/ «بیرون پشت در» با ۱۶ اجرا در «قشقایی» ۲۲۱ میلیون فروخت

تئاتر شهر

سینماپرس: آمار فروش نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور که از ۲۹ فروردین در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت۳۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۳۱ اجرا و میزبانی از ۱۲ هزار و ۱۶۸مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) توانست به فروشی معادل ۲ میلیارد و ۸۷۹ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «توو» به کارگردانی محمدمتین اوجانی که اجرای خود را از ۷ خردادماه در تالار چهارسو، با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۵ اجرا و میزبانی از ۲۸۱ مخاطب توانسته به فروشی معادل ۳۸ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان برسد.

نمایش «شاید» به کارگردانی اسماعیل نجار که اجرای خود را از ۷ خردادماه در تالار چهارسو با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۵ اجرا و میزبانی از ۱۹۷ مخاطب، توانست به فروشی معادل ۱۹ میلیون و ۲۶۱هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «بیرون پشت در» به کارگردانی پرهام خاکزاد نیز که اجرای خود را از ۲۴ اردیبهشت‌ماه در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۱۶ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۴۴۹ مخاطب، فروشی معادل ۲۲۱ میلیون۳۴۰ هزار تومان داشته است.

نمایش «دوازده سی و شش» به کارگردانی امید دانشوران که از ۲۵ اردیبهشت‌ماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت۱۶۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۹ اجرا و میزبانی از ۳۱۲ مخاطب به فروشی معادل ۳۰ میلیون و ۸۹۶ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «گربه جان» به کارگردانی حسن علیکرمی که از ۲۶ اردیبهشت‌ماه در تالار سایه با ظرفیت صندلی۷۲ نفر و قیمت بلیت۱۴۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، با ۹ اجرا، ۴۰۸ مخاطب جذب کرده و به فروشی معادل ۳۶ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان دست یافته است.

نمایش «اتاق ورونیکا» به کارگردانی النا امیدی که از ۲۶ اردیبهشت‌ماه در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزارتومان به صحنه رفته است، با ۹ اجرا میزبان ۲۲۰ مخاطب بوده و به فروش ۲۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومانی دست پیدا کرده است.

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «غرمپشا و کشتن چراغ» به کارگردانی محمد سلامتی هرمزی که از ۷ خردادماه ۱۴۰۳به صحنه رفته است؛ هفتمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان ۳۴۱ تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت ۹۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری، مبلغ ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته است.

همچنین نمایش «جادوی شهرزاد» به کارگردانی احمد دهقان نیز که اجرای خود را از ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آغاز کرده است؛ با ۲۲ اجرا توانسته است ۱ هزار و ۵۱۴ تماشاگر را به تماشاخانه سنگلج جلب کند. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت ۸۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری، توانسته با فروش ۶۹ میلیون و ۳۰۴ هزار تومانی به اجرای خود پایان دهد.

در تالار هنر، نمایش «انگشتر اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی که از ۲ اردیبهشتماه ۱۴۰۳در سالنی با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است؛ با ۲۹ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانست ۳ هزار و ۶۷۵ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۲۱۷ میلیون و ۹۵۹ هزار تومان دست پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.