یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷

وزیر ارشاد:

بودجه «سازمان فرهنگ و ارتباطات» به بیش از دو هزار میلیارد تومان رسیده تا آماده یک «جهش بزرگ» باشیم!

سازمان فرهنگ و ارتباطات

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امسال آماده جهش بزرگ در سازمان فرهنگ و ارتباطات بودیم و هستیم، گفت: با نگاه خاص دولت شهید رئیسی و با پیش‌بینی‌های صورت گرفته بودجه سازمان و فرهنگ ارتباطات اسلامی به بیش از دو هزار میلیارد تومان رسیده و باید از آقای ایمانی‌پور تشکر ویژه بابت همکاری‌هایشان داشته باشم.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی روز یکشنبه -۱۰ تیرماه- در آیین گرامیداشت «روز دیپلماسی فرهنگی و تعامل با جهان» در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که به صورت ارتباط برخط با رایزنان فرهنگی کشورمان در کشورهای خارجی برگزار شد، اظهار داشت: سال اولی است که دهه تیر ماه به عنوان روز دیپلماسی فرهنگی نامگذاری شده و در سالروز تاسیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی است و این تبریک مضاعف به همکاران ما در سازمان دارد که مجاهدان فرهنگی ما هستند.

وی افزود: وقتی به روند شکل‌گیری سازمان نگاه می‌کنیم عنایت رهبر معظم انقلاب را داریم که جلسات متعددی برای حوزه دیپلماسی فرهنگی برگزار شد و در نهایت این سازمان شکل گرفت.

اسماعیلی گفت: جزو نادر مجموعه‌های دولتی که اساسنامه آن به تنفیذ و امضای رهبر انقلاب رسیده و فرآیند تعیین رئیس سازمان اذن و حساسیت رهبری را می‌طلبد و اگر رهبری اجازه و تنفیذ دادند وزیر فرهنگ حکم رئیس سازمان را صادر می کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای ماموریت خطیر در حوزه فرهنگی تشکیل شده است. این که آیا تمام اهداف در تاسیس سازمان محقق شده یا نه و دولت‌ها اهتمام لازم را نشان داده‌اند یا ندادند، این بحث جدایی است.

اسماعیلی گفت: وقتی کار را در دوره جدید در سازمان شروع کردیم، گزارشی که به من ارائه کردند این بود که در سال ۹۲ هزینه‌های ما در خارج از کشور به دلار و در داخل به ریال است و اعلام شد که توان اداره رایزنی ها را نداریم.

وی افزود: امسال با نگاه خاص دولت شهید رئیسی و با پیش‌بینی‌های صورت گرفته بودجه سازمان به بیش از دو هزار میلیارد تومان رسیده تا آماده یک جهش بزرگ در سازمان فرهنگ و ارتباطات باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.