دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

جهانگیر الماسی:

هنرمندان باید به داد هم برسند/ برای ارتقای فرهنگ و هنر و جایگاه هنرمند و پیشکسوت لازم است رویاهایمان تغییر کند

جهانگیر الماسی

سینماپرس: بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با بیان اینکه برای ارتقای فرهنگ و هنر لازم است رویاهایمان تغییر کند، گفت: مشکلات حوزه فرهنگ و هنر فقط با تعامل و گفت‌وگو قابل حل است.

به گزارش سینماپرس، جهانگیر الماسی در گفت‌وگو با ایرنا درباره توجه به پیشکسوتان در عرصه فرهنگ و هنر اظهار داشت: مساله توجه یا عدم توجه دولت نیست. مساله اینجاست که همه‌ ما آنقدر گرفتار مسائل سیاسی و اقتصادی و روزمره شدیم، که به موانع و برداشتن آن از جلوی پای هم فکر نمی‌کنیم.

وی افزود: همه ما باید تغییر کنیم و هنرمندان باید به داد هم برسند. برای ارتقای فرهنگ و هنر و جایگاه هنرمند و پیشکسوت لازم است رویاهایمان تغییر کند.

این پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون تصریح کرد: باید ببینیم مشکل ما بایکدیگر چیست؟ همه سعادت و خوشبختی مردم و کشور فرزندانمان در این مملکت را می‌خواهیم، اینها فقط در تعامل و گفت‌وگو حل و مشخص می‌شود.

الماسی همچنین درباره بازیگری گفت: بازیگری عبارت است از یک شخصیت را به منصه ظهور درآوریم؛ حتی گاهی برای بعضی‌ها فراتر از انسان است، بازیگری اصیل یعنی این که در طراحی شخصیت و نمایاندن آن به تماشاچی، گوشه‌ها و ظرفیت‌های پنهان یک شخصیت را به نمایش بگذاریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.