شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳

معاون سیمای رسانه ملی:

کارهای الان خیلی بهتر از قبلی‌هاست/ کسی که آب می‌بندد با کسی که کار خوب می‌سازد درنهایت حسابشان جداست!

محسن برمهانی

سینماپرس: معاون سیما در بازدید از پشت صحنه سریال «چرخ گردون» با عوامل این سریال و هنرمندانی از جمله علیرضا خمسه، حمید لولایی و کمند امیرسلیمانی به گفت‌وگو نشست.

به گزارش سینماپرس، محسن برمهانی ـ معاون سیما ـ به همراه مجید اکبرشاهی (رئیس مرکز سیمرغ) در پشت صحنه فصل دوم سریال «چرخ گردون» حاضر شدند؛ سریالی که ساخت آن رو به اتمام و قرار است از ۳۱ شهریور ماه پخش خود را در شبکه دو سیما آغاز کند.

علیرضا خمسه در این بازدید با اشاره آثار موفق دهه ۷۰ در تلویزیون، یادآور شد: خیلی ها از ما درباره آثار موفق آن دوره می‌پرسند و اینکه چرا این کارها تکرار نمی‌شوند.

او با اشاره به حذف برنامه «خندوانه» رامبد جوان در تلویزیون، این پرسش را مطرح کرد که «اگر برنامه «خندوانه» قرار نیست ساخته شود، چرا خبری از ساخت برنامه‌های دیگر در تلویزیون نیست و تلویزیون چه جایگزینی برای «خندوانه» داشته است؟»

معاون سیما در بخشی از بازدید از پشت صحنه سریال «چرخ گردون» در پاسخ به اظهارات علیرضا خمسه، بیان کرد: در تدارک ساخت چنین برنامه‌هایی هستیم؛ منتها زمان بَر است تا به طرح خوب برسیم. بدون وجود شما هنرمندان، این امر میسر نیست. سازمان صداوسیما در حال حاضر به سمت ساخت کارهای سیتکامی و همچنین به سمت تله‌تئاترها می‌رود. وقتی اساتید پای کار می‌آیند کارها اعتبار می‌گیرند. این نوع کارها زمانی خروجی خوبی خواهند داشت که ارجاعات روز داشته باشند و امیدواریم فصل سوم کار به‌روز شود.

کمند امیرسلیمانی هم در اظهاراتی خطاب به معاون سیما گفت: از کار کودک غافل نشوید کار عموپورنگ در تلویزیون همیشه مورد استقبال قرار می‌گرفت. من دلم می‌سوزد که جای این برنامه خالی است.

در جریان این بازدید همچنین سیدمهرداد ضیایی، افشین سنگ‌چاپ و کاظم نوربخش از بازیگران سریال در پشت صحنه سریال حضور داشتند.

ضیایی ـ بازیگر ـ نیز در ادامه درباره برخی کارهای بی‌کیفیت در تلویزیون یادآور شد: برخی کارها مثل «سرزمین مادری» با زحمت زیاد ساخته شدند اما مورد اجحاف قرار گرفتند. بعضی وقت‌ها هم برخی هستند که در کارها آب می‌بندند ولی گویی بین اینها تفاوت چندانی وجود ندارد.

برمهانی هم سپس با دفاع از تولیدات اخیر تلویزیون بیان کرد: در حال حاضر رقبای بسیاری داریم. کارهای قدیم را برخی فقط به واسطه نوستالژی که دارند دنبال می‌کنند وگرنه کارهای الان خیلی بهتر از قبلی‌هاست. ضمن اینکه نظام ارزیابی وجود دارد؛ کسی که کار خوب کند و باکیفیت کار بسازد حتما در نظر گرفته می‌شود و کسی که آب می‌بندد با کسی که کار خوب می‌سازد درنهایت حسابشان جداست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.