شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲

قسمت چهارم «مردان سیاه‌پوش» ساخته می‌شود

مردان سیاهپوش

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان استودیو فیلمسازی «سونی پیکچرز» از ساخت چهارمین قسمت از مجموعه آثار دنباله‌دار «مردان سیاه‌پوش» خبر دادند.

به گزارش سینما پرس، مسئولان استودیو فیلمسازی «سونی پیکچرز» به صورت رسمی اعلام کردند که قصد دارند چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های تخیلی «مردان سیاه‌پوش» (Men In Black) را نیز تهیه و تولید کنند.

 

بنابر اظهارات مسئولان «سونی پیکچرز»، اورن اوزیل پس از نوشتن فیلمنامه قسمت دوم آثار دنباله‌دار «خیابان جامپ بیست و یکم» (21 Jump Street)، نگارش فیلمنامه قسمت چهارم «مردان سیاه‌پوش» را شروع می‌کند.

 

هنوز اخباری مبنی بر عقد قرارداد استودیو «سونی» با بازیگران این آثار دنباله‌دار مانند ویل اسمیت، تامی لی جونز، جاش برولین و اما تامسون منتشر نشده است، اما به احتمال زیاد این قسمت از «مردان سیاه پوش» یکی از پرهزینه‌ترین اپیزودهای این آثار می‌شود، زیرا مسئولان «سونی» علاوه بر مذاکره با این بازیگران مطرح باید با بری ساننفلد به عنوان کارگردان چهارمین قسمت و استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه‌کننده اجرایی این اپیزود نیز وارد مذاکره شوند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، تاریخ آغاز فیلمبرداری و اکران این فیلم سینمایی نیز هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

 

قسمت‌های پیشین مجموعه آثار دنباله‌دار «مردان سیاه‌پوش» به ترتیب با اکران در سال‌های 1997، 2002 و 2012 میلادی توانسته‌اند فروشی برابر با 589، 441 و 624 میلیون دلار را در سینماهای سراسر دنیا برای خود رقم بزنند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.