شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶

جدیدترین اپیزود «جنگ ستارگان» در انگلستان ساخته می‌شود

جنگ ستارگان*

سینماپرس- گروه سینما/ هفتمین قسمت «جنگ ستارگان» به کارگردانی جی. جی. آبرامز در انگلستان فیلمبرداری می‌شود و در سال 2015 میلادی روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش سینما پرس، مسئولان استودیو فیلمسازی «لوکاس فیلم» اعلام کردند که هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن فانتزی «جنگ ستارگان» (Star Wars) در انگلستان فیلمبرداری می‌شود.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، تمامی 6 قسمت پیشین آثار دنباله‌دار «جنگ ستارگان» در انگلستان و در استودیو‌های «الستری»، «شپرتون»، «لیوسدن»، «ایلینگ» و «پاینوود» فیلمبرداری شده‌اند.

 

کاتلین کندی؛ نماینده استودیو فیلمسازی «لوکاس فیلم» درباره فیلمبرداری هفتمین اپیزود این مجموعه فیلم‌های اکشن فانتزی در انگلستان گفت: برای ساخت جدیدترین اپیزود «جنگ ستارگان» وقت زیادی را برای الهام گرفتن از اصول پایه‌ای «جنگ ستارگان» صرف کردیم و از اینکه برای ساخت هفمتین قسمت از این آثار دنباله‌دار همانند گذشته به انگلستان باز می‌گردیم بسیار هیجان‌زده هستم.

 

وی در ادامه نیز گفت: با توجه به روابط پیشینم با انگلستان برای ساخت فیلم‌های سینمایی «امپراطوری خورشید» (Empire of the Sun) و «اسب جنگی» (War Horse) از اینکه دوباره به انگلستان بازمی‌گردم خیلی خوشحال هستم.

 

بنابر اظهارات مسئولان «لوکاس فیلم» در حال حاضر نمایندگانی از سوی این استودیو فیلمسازی به منظور تولید این فیلم سینمایی در انگلستان با جورج اوزبورن؛ صدراعظم خرانه این کشور در حال مذاکره هستند.

 

اوزبورن نیز درباره فیلمبرداری جدیدترین قسمت «جنگ ستارگان» در انگلستان گفت: خیلی خوشحال هستم که هفتمین قسمت «جنگ ستارگان» دوباره به بریتانیا بازمی‌گردد. خبر منتشر شده مبنی بر تهیه و تولید این فیلم سینمایی در انگلستان برای علاقه‌مندان انگلیسی این فیلم و صنعت خلاق ما خبر بسیار خوبی است.

 

همچنین مسئولان استودیو فیلمسازی «لوکاس فیلم» علاوه بر خبر ساخت جدیدترین قسمت «جنگ ستارگان» در انگلستان، اعلام کردند که این فیلم سینمایی در سال 2015 میلادی روی پرده سینماهای سراسر جهان می‌رود. بنابر اظهارات منابع نزدیک به این پروژه، قسمت‌های بعدی این مجموعه آثار نیز به ترتیب در سال‌های 2016 و 2017 اکران می‌شوند.

 

جی. جی آبرامز که پیش از این اظهار کرده بود به احتمال زیاد ساخت موسیقی متن جدیدترین قسمت «جنگ ستارگان» بر عهده جان ویلیامز است، نگارش فیلمنامه و کارگردانی این فیلم سینمایی را برعهده دارد.

 

جدیدترین قسمت جنگ ستارگان با عنوان «Star Wars: Episode VII» اکران می‌شود. اپیزودهای پیشین این آثار اکشن فانتزی با عناوین «Star Wars» در سال 1977، «Star Wars: Episode V – The Empire Strikes Back» در سال 1980، «Star Wars: Episode VI – Return of the Jedi» در سال 1983، «Star Wars: Episode I – The Phantom Menace» در سال 1999، «Star Wars: Episode II – Attack of the Clone) در سال 2002، «Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith» در سال 2005 اکران شده‌اند.

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.