سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶

تندیس بروس لی در لس‌آنجلس رونمایی شد

بروس لی

سینما پرس- گروه سینما/ تندیس برنزی بروس لی؛ بازیگر معروف و محبوب فیلم‌های رزمی در محله چینی‌های شهر لوس‌آنجلس آمریکا رونمایی شد.

به گزارش سینما پرس، تندیس برنزی بروس لی؛ بازیگر معروف و محبوب فیلم‌های اکشن رزمی برجسته‌ای مانند «اژدها وارد می‌شود» (Enter the Dragon)، «راه اژدها» (The Way of the Dragon) و «مشت‌های خشم» (Fists of Fury) در محله چینی شهر لس آنجلس آمریکا رونمایی شد.

 

به گزارش هالیوود ریپورتر، تندیس بروس لی که 7 فوت (2 متر و 133 سانتی متر) ارتفاع دارد با حضور صدها طرفدارش در منطقه تاریخی «سنترال پلاتزا» محله چینی‌های شهر لس آنجلس رونمایی شد.

 

شانون؛ دختر بروس لی اظهار کرد؛ این تندیس که توسط یک هنرمند در شهر گوانژو ساخته شده است نخستین تندیس یادبود پدرش از آمریکا است. این تندیس به مناسبت چهلمین سال درگذشت لی و هفتاد و پنجمین سالگرد تولد این بازیگر محبوب فیلم‌های اکشن و رزمی ساخته شده است.

 

تندیس بروس لی

 

این تندیس توسط «بنیاد خیریه بروس لی» ساخته شده و هنوز به طور دائمی نصب نشده است. مسئولان این بنیاد اظهار کرده‌اند که نصب دائمی و بتن ریزی این تندیس در حدود 150 هزار دلار هزینه دارد.

 

بروس لی در تاریخ 27 نوامبر سال 1940 میلادی در شهر سان فرانسیسکو ایالت کالیفرنیا به دنیا آمد و در روز 20 جولای 1973 در 32 سالگی در هنگ کنگ از دنیا رفت.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.