شنبه ۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

بازیگر نامزد اسکار به جدیدترین اثر تیم برتون پیوست

تیم برتون و ترنس استامپ

سینما پرس- گروه سینما/ ترنس استامپ برای بازی در نقش یک منتقد در فیلم سینمایی «چشم درشت» با مسئولان سازنده این پروژه قرارداد امضا کرده است.

به گزارش سینما پرس، ترنس استامپ؛ بازیگر اپیزود اول فیلم سینمایی «جنگ ستارگان» (Star Wars) برای بازی در فیلم سینمایی «چشم درشت» (Big Eye) با مسئولان سازنده این فیلم سینمایی قرارداد امضا کرده است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، استامپ در فیلم سینمایی «چشم درشت» در نقش منتقد ارشد هنری «نیویورک تامز» بازی می‌کند.

 

امی آدامز، کریستوف والتز، کریستن ریتر، جیسون شوارتزمن و دنی هاستون از جمله بازیگرانی هستند که پیش از این برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «چشم درشت» قرارداد امضا کرده‌اند.

 

«چشم درشت» داستان زندگی واقعی و طلاق یک زوج نقاش به نام‌های والتر (کریستوف والتس) و مارگارت کین (امی آدامز) را به تصویر می‌کشد. این زن و شوهر که نقش برجسته‌ای در هنر جهانی داشته‌اند در دهه‌های 50 و 60 میلادی به دلیل کشیدن نقاشی‌های بچه‌های چشم درشت به یک جریان اصلی در هنر نقاشی تبدیل شدند.

 

لری کارازوسکی به همراه اسکات الکساندر فیلمنامه «چشم درشت» را نوشته‌اند و تیم برتون علاوه بر کارگردانی، به همراه لاینت هاول تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را برعهده دارد. شرکت «وین اشتاین» نیز این فیلم سینمایی را اکران می‌کند.

 

ترنس استامپ پیش از این در سال 1963 میلادی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «بیلی باد» (Billy Bud) نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.