شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰

با فیلمسازان در برج میلاد؛

باشه آهنگر: «سرو زیر آب» با سپری شدن مشکلات مالی کلید می‌خورد

باشه آهنگر در  نشست خبری فیلم ملکه در سی امین جشنواره فیلم فجر

فیلم سینمایی «سرو زیر آب» جدیدترین ساخته محمد علی باشه آهنگر موفق به کسب پروانه ساخت شده است و به محض سپری کردن مشکلات مالی کلید خواهد خورد..

محمد علی باشه آهنگر، کارگردان سینما که ظهر امروز در مرکز همایش های برج میلاد به سر می برد، درگفت وگو با خبرنگار فیلم سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «سرو زیر آب»، اظهار داشت: طرح کار نوشته شده، یک بار دیالوگ نویسی نیز انجام شده است و ما هم پروانه ساخت فیلم را دریافت کرده ایم و اگر مشکلات مالی را سپری کنیم کار را کلید خواهیم زد.

کارگردان «ملکه» در ادامه افزود: تهیه کنندگی کار بر عهده سید حامد حسینی است و برای منابع مالی با چندارگان و نهاد وارد مذاکره شده است و از چند جا اخبار خوب به گوش ما رسید و از چند جا هم اخبار بد.

کارگردان «بیداری رویاها» در ادامه افزود: من حدود چهار ماه پیش آمادگی ام کامل داشته ام تا کار را آغاز کنیم اما باید شرایط مالی مرتفع شود  تا بتوانیم کار را کلید بزنیم.

وی در ادامه در مورد لوکیشن های کار نیز افزود: فیلم چهار لوکیشن اصلی دارد، اهواز، لرستان، تنگه بلاغی و کویر.

باشه آهنگر در ادامه در مورد بازیگران کار نیز گفت: دوست دارم در این کار از بازیگران مطرح استفاده کنم ، امیدوارم لیاقت این را داشته باشم که بتوانم از بازیگران مطرح در این کار استفاده کنم.

بنابراین گزارش، تاکنون حضور علیرضا زرین دست (فیلمبردار)، عباس بلوندی (طراح صحنه و لباس)، خسرو ملکان (طراح چهره پردازی) در این کار قطعی شده است.

جدیدترین ساخته محمد علی باشه آهنگر تجلیلی از مقام شهدای گمنام است.

بنابراین گزارش فیلم سینمایی «ملکه» آخرین ساخته محمد علی باشه آهنگر است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.