چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷

«سرو زیر آب» فیلمی در تجلیل شهدای گمنام

حمایت لجستیک ارتش و راه آهن از فیلم جدید باشه آهنگر

نشست فیلم سینمایی «ملکه» در دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت

تهیه کننده «سرو زیر آب» با بیان اینکه پیش تولید فیلم جدید باشه آهنگر فروردین ماه آغاز خواهد شد، گفت: ارتش و راه آهن از فیلم حمایت لجستیکی کرده اند.

سید حامد حسینی، تهیه کننده سینما که صبح امروز در مرکز همایش های برج میلاد به سر می برد، در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «سرو زیر آب» به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر، اظهار داشت: فیلمنامه این کار تقریبا به اتمام رسیده است و ما هم اکنون در مرحله جذب اسپانسر هستیم.

وی در ادامه افزود: تاکنون راه آهن و ارتش اعلام حمایت لجستیکی کرده اند اما ما به دنبال اسپانسری هستیم که بتواند اکران کار ما را تضمین کنیم. نیستند.

وی در ادامه افزود: قرار بود کار را اسفند ماه کلید بزنیم اما کمی دست به عضا هستیم. کار پروسه عظیم و طولانی مدت است و قرار است فروردین سال بعد پیش تولید کار را آغاز کنیم.

حسینی در پایان این گفت وگو، خاطرنشان کرد: تاکنون حضور علیرضا زرین دست (مدیر فیلمبرداری)،عباس بلوندی (طراح صحنه و لباس) و خسرو ملکان(طراح چهره پردازی) از جمله عواملی هستند که حضورشان در «سرو زیر آب» قطعی است و با حسین علیزاده هم برای ساخت موسیقی فیلم مذاکره شده است.

بنابراین گزارش، جدیدترین ساخته محمد علی باشه آهنگر به گفته خود او تجلیلی از مقام شهدای گمنام است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.