شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

بنابر اعلام رئیس سازمان سینمائی؛

میزبانی «اصفهان» برای برگزاری بیست و نهمین جشنواره فیلم «کودک و نوجوان» قطعی شد

قطار شادی در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان

سینماپرس: رئیس سازمان سینمائی کشور با بیان اینکه اصفهان میزبان بیست و نهمین جشنواره بین‌‌المللی فیلم کودک و نوجوان شد، گفت: این جشنواره با نام اصفهان عجین شده و مسئولان اصفهان با رغبت از این جشنواره استقبال می‌کنند.

به‌گزارش سینماپرس، به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، حجت‌الله ایوبی در جلسه بررسی سیاست‌های اجرائی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان با اشاره به میزبانی ۴ ساله اصفهان برای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودکان و نوجوانان اظهار داشت: اصفهان تاکنون سبب رونق و غنا بخشیدن به جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان شده است.

وی افزود: این جشنواره با نام اصفهان عجین شده و مسئولان اصفهان با رغبت از این جشنواره استقبال می‌کنند.

رئیس سازمان سینمائی کشور بیان کرد: همچنین تشکیل جلسه راهبردی جشنواره به منظور غنا‌بخشی این رویداد بین المللی ضروری است.

از برگزاری جشنواره بیست و نهم در اصفهان استقبال می‌کنیم

شهردار اصفهان در این جلسه گفت: از برگزاری جشنواره بیست و نهم در اصفهان استقبال می‌کنیم.

مهدی جمالی‌نژاد با اشاره به زمان باقی مانده تا مهرماه تصریح کرد: با توجه به لزوم برنامه‌ریزی محتوائی و اجرائی، بهتر است زمان دیگری برای جشنواره انتخاب شود.

وی خاطرنشان کرد: باید آمادگی لازم برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره از سوی مردم و مسئولان اصفهان وجود داشته باشد و مطالبه مردم در این زمینه حائز اهمیت است.

زمان برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان به زودی اعلام می‌شود

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان از برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان خبرداد و اظهارداشت: زمان برگزاری این جشنواره بعد از جمع‌بندی شورای سیاستگذاری و راهبردی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اعلام می‌شود.

هادی نباتی‌نژاد با اشاره به برگزاری جلسه جشنواره فیلم و کودک در اصفهان افزود: در جلسه بررسی سیاست‌های اجرائی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در ۲ ساعت به بررسی سیاست‌های اجرائی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی  فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان پرداختند.

وی افزود: مقرر شد در شورای سیاست‌گذاری و راهبردی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان تاریخ جشنواره بررسی و جمع‌بندی شود و به توافق دست‌اندرکاران اجرائی برسد.

با برگزاری این جشنواره شور و نشاط در سطح شهر جاری و ساری شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر بیان کرد: باید با برگزاری این جشنواره شور و نشاط در سطح شهر جاری و ساری شود، با اینکه لازم است مفاد تفاهم‌نامه منعقد شده نیز در همه ابعاد و به شکل دقیق با وگدر نظر گرفتم همه تعهدات اجرایی شود.

اصغر آذربایجانی هدف از برگزاری جشنواره‌ها را تولیدات اثر فاخر سینمایی دانست و تصریح کرد: در چند سال گذشته تولیدات فاخر سینمایی برای کودکان و نوجوانان از نظر کمی و کیفی خیلی مناسب نبوده و باید توجه داشت که جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان باید پاسخگوی نیاز مخاطبان باشد و در این راستا انتظار می‌رود که در امسال شاهد آثار فاخری در این زمینه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.