دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

بازی با انتخابات، بهانه‌ای جدید برای تبلیغات فیلم‌های هالیوودی

هالیوود-ارباب حلقه ها

تسنیم: هفته گذشته «ددپول» یکی از ابرقهرمانان آمریکایی اعلام کرد قصد دارد کمپین ریاست جمهوری راه بیندازد.

هفته گذشته جنس تبلیغات فیلم سینمایی «ددپول» کمی متمایز شد. به طوری که از قول این ابرقهرمان قرمز پوش اعلام شد وی می خواهد نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا شود. او حتی لوگویی را برای کمپینش انتخاب کرده که در فضای مجاری هم منتشر شد. حتی ویژگی های انتخاباتی هم برای وی برگزیده شد. مثل این که از «الاغ» و «فیل» نمی ترسد، اما شاید از «گربه» بترسد. به نشانه این که کاندید مستقل است و از حزب های دموکرات و جمهوری خواه ترسی ندارد. البته وی چندی بعد با مطلبی که روی صفحه اجتماعی ریان رینولدز، بازیگر نقش ددپول در فیلم سینمایی قرار گرفت از ریاست جمهوری کنار کشید و اعلام کرد با یک بررسی مجدد متوجه شده سیاست هایش مثل بیرون کشیدن قلب دشمنان، کمی قدیمی شده. البته او مشکلات دیگری هم داشت که کارش را سخت می کرد. اول از همه این که کانادایی است. سابقه کشتن آدم های زیادی را دارد و از همه مهم تر این که تعادل روانی هم ندارد.

خیلی از کارشناسان این حرکت تیم سازنده فیلم «ددپول» را هم اقدامی در جهت فروش بیشتر فیلمشان می دانند که امسال روی پرده خواهد رفت و هم انتقادی به سیاست های افراطی دونالد ترامپ می دانند. به هر حال چیزی که قطعی است این است که هالیوود همواره پشت کاندیداهای دموکرات بوده و همیشه هم در جهت اهداف دموکرات ها با قدرت به میدان آمده است. پایین آوردن آرای دونالد ترامپ هم قطعا یکی از کارهایی است که در حال حاضر دموکرات ها به آن احتیاج وافر دارند.
«ددپول» ساخته کمیک بوکی و جدید کمپانی مارول ۱۲ فوریه ۲۰۱۶ روی پرده نقره ای خواهد رفت. از آن جایی که کاراکتر مذکور جزو شخصیت های کتاب های مصور «مردان ایکس» است، هیچ نسبتی با پروژه بزرگ دیزنی/ مارول و «انتقام جویان» نخواهد داشت و توسط دیزنی هم ساخته نشده است. حقوق ساخت و نشر فیلم بر اساس مجموعه «مردان ایکس» به کمپانی فاکس قرن بیستم فروخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.