جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸

سینماپرس و آمار فروش فیلم های سینمایی

فروش دو روزه‌ی «بارکد» به ۱۵۸ میلیون تومان رسید/ «ایستاده در غبار» ۶۰ میلیون تومانی شد

فیلم سینمایی بارکد

سینماپرس: فروش فیلم‌های «ایستاده در غبار»، «بارکد»، «یک دزدی عاشقانه»، «رسوایی ۲»، «بادیگارد»، «ابد و یک روز»، «مرگ ماهی» و «دلبری» اعلام شد.

به گزارش سینماپرس؛ فیلم «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان پس از دو روز نمایش به فروش، ۶۰ میلیون تومانی رسید. این فیلم با در اختیار داشتن ۲۵ سالن در تهران، نمایشش در دیگر شهرها از هفته‌ی پیش رو  آغاز می‌شود.
 

فروش دو روزه‌ی فیلم «بارکد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی به ۱۵۸ میلیون تومان رسید؛ این فیلم که در آن بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان‌افشار و... بازی می‌کنند فقط در شب گذشته ۲۰ خرداد ماه طبق اعلام پخش‌کننده، ۱۰۳ میلیون تومان فروش داشته باشد. 

فروش فیلم «یک دزدی عاشقانه»، ساخته‌ی امیرشهاب رضویان را پس از حدود پنج هفته، در تهران با در اختیار داشتن ۱۶ سالن، یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان و در دیگر شهرها با ۱۵ سالن نمایش، ۱۸۰ میلیون تومان رسید که در رقم کلی فروش این فیلم را به یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان رسانده است.

فروش فیلم «رسوایی ۲» در تهران با در اختیار داشتن ۱۷ سالن یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان و در دیگر شهرها با ۳۵ سالن، ۸۵۰ میلیون تومان رسید. «رسوایی ۲» با بازی کبر عبدی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری، مهران رجبی و... به مجموع فروش دو میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان رسیده است.

مجموع فروش فیلم‌های «بادیگارد» ابراهیم حاتمی‌کیا و «ابد و یک روز» سعید روستایی را به ترتیب هفت میلیارد و ۱۰ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان عنوان کرد.

فروش فیلم «مرگ ماهی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح‌الله حجازی تا پایان شامگاه، بیستم خردادماه، با در اختیار داشتن ۱۲ سالن، ۶۳۰ میلیون تومان رسیده است.

فروش فیلم «آااادت نمی‌کنیم» که نمایشش به دلیل پخش تیزرهای ماهواره‌ای به دستور قوه قضاییه با اما و اگرهایی مواجه شده است، تا پایان روز چهارشنبه و پس از حدود هفت روز نمایش، با در اختیار داشتن ۱۶ سالن، ۳۰۵ میلیون تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.