دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

جزییات جشن سلاطین انفجار سینما

انفجار

دیباچه: ایمان کرمیان از مدیران جلوه ویژه میدانی که این روزها «ایستاده در غبار» را روی پرده دارد از جشنی که قرار است در مردادماه توسط انجمن جلوه‌های ویژه میدانی برگزار شود، خبر داد.

ایمان کرمیان به عنوان دبیر اجرایی جشن انجمن جلوه‌های ویژه میدانی گفت: «قرار بر این است که برای قدردانی از پیشکسوت‌های حوزه جلوه‌های ویژه میدانی، جشنی را ترتیب دهیم. تاریخ دقیق این جشن دوشنبه یازدهم ماه مرداد خواهد بود و تالار پرنس میزبان جشن ما خواهد بود.


وی افزود:خوشبختانه امسال با حمایت انجمن دفاع مقدس این برنامه برگزار خواهد شد. بخشی از هزینه‌‌ها را هم خانه سینما متقبل شده است و باز هم امیدواریم از اسپانسر‌های دیگری برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشن بهره ببریم.


کرمیان خاطرنشان کرد:در این جشن از اهالی حوزه جلوه‌های ویژه میدانی همراه با خانواده‌هاشان، دعوت شده است و جمعی از اهالی سینما نیز در کنار این عزیزان حضور خواهند داشت. از آن‌جایی که واقعا توان تشکر و قدردانی از تمام عزیزان این عرصه را نداریم، به اسامی آن تعداد از پیشکسوت‌ها که قرار است از آن‌ها تجلیل شود، اشاره نمی‌کنم؛ زیرا موجب به وجود آمدن سوءتفاهم‌ها خواهد شد.

جزییات جشن سلاطین انفجار سینما


دبیر اجرایی جشن انجمن جلوه‌های ویژه میدانی  در ادامه گفت:قرار بر این بود که قبل از ماه رمضان این اتفاق بیافتد، اما اسپانسرهای ما متاسفانه انصراف دادند و برنامه هم تغییر کرد و جشن به تاریخ ۲۵ تیرماه موکول شد. کافه گالری آرت در این روز میزبان جشن ما خواهد بود و شاهد تجلیل از بزرگانی که سال‌های سال با فیلم‌های جنگی همراه سینما بوده‌اند و با جلوه‌های ویژه میدانی عجین… کسانی که در سال‌های بعد از انقلاب، همواره یار و یاور سینما بوده‌‌اند.


وی ادامه داد:امیرحسین مدرس به عنوان مجری، در جشن ما حضور خواهد داشت و مسئولیت این کار را پذیرفته است. انجمن جلوه‌های ویژه تصویری، حدود شصت عضو دارد که همراه خانواده‌شان مهمان هستند و مدیران سینمایی از دیگر مهمان‌های مراسم هستند.
در آخر باید بگویم که امیدوارم این جشن دیده شود و مقامات سینمایی بیش از پیش به انجمن جلوه‌های ویژه میدانی توجه و حمایت‌مان کنند.»

ایمان کرمیان یکی از مدیرهای جلوه‌های ویژه میدانی در سینمای ایران است که در آخرین دوره از جشنواره فیلم فجر، توانست سیمرغ بلورین این رشته را از آن خود کند. کریمان با فیلم «ایستاده در غبار» ثابت کرد که یکی از آینده‌دارهای سینمای ایران در این رشته است. اثری موفق که توانست در بخش‌های مختلف جشنواره، نامزد دریافت سیمرغ شود و مورد حمایت اهالی سینما هم قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.