یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

«پرویز شیخ طادی» در انتظار تامین بودجه برای اتمام فیلمبرداری «امپراطور جهنم»

امپراطور جهنم

سینماپرس: کارگردان «امپراطور جهنم» گفت: منتظر تامین بودجه هستیم تا ۱۵ درصد پایانی کار را فیلمبرداری کرده و بعد به سراغ مراحل فنی از قبیل تدوین، صداگذاری، موسیقی و... برویم.

به گزارش سینماپرس، پرویز شیخ طادی درباره فیلم «امپراطور جهنم» گفت: منتظر تامین بودجه هستیم تا ۱۵ درصد پایانی کار را نیز فیلمبرداری کرده و بعد به سراغ مراحل فنی از قبیل تدوین، صداگذاری، موسیقی و... برویم.
 

وی ادامه داد: هنوز زمان اکران فیلم مشخص نیست؛ چرا که نمی دانیم چه زمانی فیلم به پایان می رسد، البته تیم بازیگری نهایی شده و دیگر قرار نیست بازیگری جدیدی به فیلم اضافه شود.

کارگردان «امپراطور جهنم» تصریح کرد: بخش پایانی فیلم در خارج از کشور فیلمبرداری می شود، با این حال باید منتظر تامین بودجه بمانیم و بعد از آن تصمیم گیری کنیم که فیلم در کدام کشور فیلمبرداری شود.

شیخ طادی با بیان اینکه قطعا فیلم در یکی از کشورهای همسایه فیلمبرداری خواهد شد، خاطر نشان کرد: اگر فیلمبرداری کار «امپراطور جهنم» و همچنین کارهای آماده سازی آن به موقع به پایان برسد، احتمال اینکه فیلم را در جشنواره فیلم فجر امسال نمایش دهیم، وجود دارد.

گفتنی است، علی نصیریان ، فرخ نعمتی ، علیرام نورایی ، صبا کمالی ، سعید راد ، کوروش زارعی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«امپراتور جهنم» فیلمی درباره تروریست ها و داعش است.

* فرهنگ نیوز

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.