کل اخبار:67
-
۱۳۹۷-۰۴-۲۵ ۱۰:۵۰
انتخاب مدیران زیر ۵۰ سال
سیاست صداوسیما در تغییرات مدیریتی اخیر
سینماپرس: معاون سیمای رسانه ملی درباره تغییرات مدیریتی جدید صورت گرفته در این سازمان گفت: «سیاست ما این است که از این پس مدیرانی که برای شبکه ها منصوب می شوند زیر ۵۰ سال باشند.»
-
۱۳۹۷-۰۴-۰۵ ۲۲:۱۲
با هزینه چقدر می توان کارشناس صدا و سیما شد؟!
فرهیختگان: مجری یک برنامه تلویزیونی، فارغالتحصیل دامپزشکی است و در عین حال که مدیریت یک کلینیک پوست و زیبایی را بر عهده دارد، یک پزشک بیهوشی را به برنامه آورده که درباره کاشت مو به مردم مشاوره دهد!
-
۱۳۹۷-۰۳-۲۸ ۱۷:۴۷
بازیگر سریال «یوسف پیامبر»:
تیمی چیدن در سینمای ایران دو دهه سابقه دارد / دولت تئاتر را به حال خود رها کرده
سینماپرس: کوروش زارعی گفت: «یکی از کارهایی که بیشترین برکات را در زندگی من داشت، سریال «یوسف پیامبر» بود. واقعا سینمای ایران یک فرجالله سلحشور داشت و فکر نمیکنم دیگر کسی مانند او را داشته باشد، مرد ایمان و اخلاق که وقتی کار میکرد با همه وجود و عشقش کار میکرد.»
-
۱۳۹۷-۰۳-۲۱ ۱۹:۳۵
سخنان رئیس دانشگاه صداوسیما در دیدار با رهبر انقلاب
سینماپرس: رئیس دانشگاه صدا و سیما گفت: مدیر فرهنگی برای آنکه آثار فرهنگی و هنری نو و بدیع و خلاق تولید شود باید خطر کند. باید جسارت کند. در این حرفه هیچ تضمین و مهر استانداردی هم وجود ندارد. چون با انسان خلاق سر و کار داریم نه با ماشین.
-
۱۳۹۷-۰۱-۰۱ ۱۷:۳۷
مروری بر گزارش های دولتی سینما در پایان سال
سوالاتی که سازمان سینمایی باید پاسخ دهد/ از شفاف سازی مبهم هزینه های جشنواره فجر تا میلیاردها تومان کمک بی قاعده
سینماپرس: خبر و گزارش های منتشر شده از سوی سه نهاد دولتی در پایان سال ۹۶ نشان می دهد برآورد سینمای ایران در دهه جاری که به جشنواره فجر ۳۶ ختم شده، سینمایی سیاه نما و خلاف مصالح فرهنگی است، سینمایی که طی ۷ سال قریب ۸۴ میلیارد تومان تنها از یک نهاد دولتی کمک دریافت کرده است.
-
۱۳۹۶-۱۲-۲۹ ۱۴:۴۴
عربستان در تکاپوی شراکت با مدارس فیلمسازی غرب
سینماپرس: عربستان سعودی در حال تلاش برای تبدیل شدن به مرکز تهیه فیلم و جذب سرمایه گذاری سینمایی در منطقه غرب آسیا بوده و در همین زمینه پروژه ای ۱۰ میلیارد دلاری را آغاز کرده است.
-
۱۳۹۶-۱۲-۲۸ ۱۲:۴۰
انتشار کتاب «توسعه رهبری استراتژیک در سازمانهای رسانهای ایران»
سینماپرس: اخیرا کتابی با هدف طراحی الگویی جهت مدیریت راهبردی فرهنگی تحت عنوان «رهبری استراتژیک در سازمانهای رسانهای ایران بایستهها و مولفهها» با پژوهش و تألیف حسن کربلایی روانه بازار نشر شده است.