جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

با حضور تهمینه میرهاشمیان در کتابخانه هفت چنار برگزار شد؛

نشست دورهمی نویسنده کتاب های کودک و نوجوان

نشست دورهمی نویسنده کتاب های کودک و نوجوان

سینماپرس: نخستین نشست دورهمی با پدیدآورندگان کتاب کودک و نوجوان با حضور تهمینه میرهاشمیان نویسنده، مترجم و تصویرگر در کتابخانه تخصصی هفت چنار برگزار شد.

به گزارش سینماپرس؛ در این برنامه که شامگاه چهارشنبه دوازدهم دی ماه درکتابخانه هفت چنار (یکی از محله های قدیمی تهران) برگزار شد؛ تهمینه میرهاشمیان نویسنده، مترجم و تصویرگرکتاب های کودک و نوجوان درکنار شماری از کودکان حضور داشت و ضمن معرفی خود برای این عزیزان قصه گویی کرد.

بنابرگفته ی منیژه یوسفی رییس کتابخانه هفت چنار؛ قرار است این برنامه با مشارکت سازمان نوسازی شهرداری منطقه ۱۰ به صورت ماهانه و درقالب سلسله نشست های دورهمی به معرفی یک نویسنده حوزه کتاب کودک و نوجوان اختصاص یابد.

گفتنی است؛تهمینه میرهاشمیان متولد ۱۳۴۵ تهران، فارغ‌التحصیل رشته‌ی زیست‌شناسی است. او فعالیت درحوزه ی نوشتن را ازسال ۱۳۷۵ با تالیف و ترجمه کتاب‌های آموزشی برای کودکان شروع کرد و از سال ۱۳۸۰ به صورت تخصصی وارد حیطه ی ادبیات شد.

کتاب های "غریبه" انتشارات قو،"موجودات وحشتناک" انتشارات سروش، "من باکتری هستم""کشف بدن انسان"و"ساعتی با قارچ ها" نشرسازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش از آثار تالیفی وی هستند.

کتابخانه کودک و نوجوان" هفت چنار" از مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ فعالیت خود را ازسال ۱۳۸۶ در ساختمانی به مساحت تقریبی ۱۰۵ متر مربع، در بخش های کتاب های مرجع و ‌نشریات با سالن مطالعه ای به گنجایش۴۰ نفر شروع کرده است.این کتابخانه تخصصی با قابلیت ۷۰۰۰ جلدکتاب کودک و ۵۰۰ عضو فعال همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۸ پذیرای عموم شهروندان است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی: نشانی: خیابان قزوین، میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان حسام الدین،کوچه محققی، بوستان ناظمی مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.